Aviseringar
Rensa alla

kronhjorts filé


fet keffing:

nä bättre o föda upp djur enbart för att döda dem, låta dem bo i små bås i 6 månader sen är deras existens klar.

Bättre då med att skjuta någon jävla hjort som hoppar runt, den har fått levt i det fria osv kunde lika gärna vara en varg som kom o tog den istället för henke naturens gång.

Kött är dåligt men vilt är fan försvarbart.

d e värre, men som vegetarian så tkr jag att båda är fel. kul att leva 1 soft liv å sen en kula i skallen helt plötsligt. [crazy]


   
SvaraCitera

galenskap:

d e värre, men som vegetarian så tkr jag att båda är fel. kul att leva 1 soft liv å sen en kula i skallen helt plötsligt.

en kula i skallen helt plötsligt är nog det bästa sättet man kan dö på.


   
SvaraCitera

fet keffing:

en kula i skallen helt plötsligt är nog det bästa sättet man kan dö på.

inte om man inte vill dö. tror inte det finns så många kronhjortar med som är självmordsbenägna.


   
SvaraCitera

galenskap:

inte om man inte vill dö. tror inte det finns så många kronhjortar med som är självmordsbenägna.

oavsett om man vill dö eller inte så ska vi alla dö någon gång. [crazy] o bli gammal o sjuk är nog ingen hit.


   
SvaraCitera

fet keffing:

oavsett om man vill dö eller inte så ska vi alla dö någon gång. o bli gammal o sjuk är nog ingen hit.

men man ska ändå få välja tkr jag :PP å hjorten kan ju inte säga till jägaren: snälla, jag är bara 35, har precis fått barn och det blir jättestressigt för frugan om du skulle skjuta mig, men min farbror är riktigt gammal och deprimerad, och skulle gärna dö


   
SvaraCitera

l to the ol


   
SvaraCitera

galenskap:

men man ska ändå få välja tkr jag :PP å hjorten kan ju inte säga till jägaren: snälla, jag är bara 35, har precis fått barn och det blir jättestressigt för frugan om du skulle skjuta mig, men min farbror är riktigt gammal och deprimerad, och skulle gärna dö

jag tkr att alla ska va lyckliga o glada o bo i slott och få allt de vill =))


   
SvaraCitera

fet keffing:

jag tkr att alla ska va lyckliga o glada o bo i slott och få allt de vill =))

mm tenk om d vore så [smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenskap:

fet keffing:

du har förstått innebörden med jakt 🙂 jag äter hellre ett djur som levt i det fria än att äta något halvt ihjäl stressat djur som levt i ett trångt bås hela sitt liv

Galenskap jag hatar inte dig för att du är vegetarian
så är det väl inte helt rätt att du hatar mig för att jag inte är det right?


   
SvaraCitera

henke94:

Galenskap jag hatar inte dig för att du är vegetarian
så är det väl inte helt rätt att du hatar mig för att jag inte är det right?

nej, vi sluter fred bror!


   
SvaraCitera

"åhnej jag blev dödad... fan vad segt jag ville ju leva. buhu [cry]"


   
SvaraCitera

henke94:

sant rödvins sås är gott som fan men tyckte den kändes lite orginell

jaha?


   
SvaraCitera