Aviseringar
Rensa alla

Kronprinsessans bröllop.


SB From Hell:

Men samtidigt att det är bra med en glamorös monarki.

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tycker ni?

Trist och ointressant. Att såpass många människor engagerar sig i detta är patetiskt och skamligt.

Kul med grejjer som händer?

Äh, det är ju fotbolls-VM på TV vilket slår något lamt bröllop alla dagar i veckan.

Skiter i?

Totalt.

Eller stör det er?

De två spånhuvudena får gärna gifta sig men betala för tjohejet ur sina egna plånböcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magic monkey friend:

Hoppas på en terroristattack

Då är vi två. Vadfan gör Al-Qaeda när man väl behöver de liksom?


   
SvaraCitera

Så trött på skiten. Var jag inte redan utled på att se något som har med kungafamiljen att göra innan bröllopet, så är jag det nu.

pumanJessica:

Trist och ointressant. Att såpass många människor engagerar sig i detta är patetiskt och skamligt.

pumanJessica:

Skiter i?

Det med.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det var helt sagolikt.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jag tycker att det var helt sagolikt.

Exakt, väldigt likt sagorna. Det är ju i sagor som prinsessor, kungar och drottningar, prinsessor, tomtar och troll hör hemma.


   
SvaraCitera

Patric:

Exakt, väldigt likt sagorna. Det är ju i sagor som prinsessor, kungar och drottningar, prinsessor, tomtar och troll hör hemma.

Ja, man ville gråta lite för att alla hade så vackra kläder och för att de log så mycket och allt.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Ja, man ville gråta lite för att alla hade så vackra kläder och för att de log så mycket och allt.

Jag har missat det totalt, och inte är jag ledsen för det. Jag vet bara att det har hänt. Jag har noll koll på det mer detaljerade.


   
SvaraCitera

Patric:

Jag har missat det totalt, och inte är jag ledsen för det. Jag vet bara att det har hänt. Jag har noll koll på det mer detaljerade.

Jaha, såg du ingenting?


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jaha, såg du ingenting?

Inte ett dugg.


   
SvaraCitera

Patric:

Inte ett dugg.

Tyckte ändå att det var fint, vigseln alltså. Allt tjat om det är sämst och hemskt däremot. Dold text: Jag vet inte om du var ironisk när du citerade mig, eller inte haha


   
SvaraCitera

stereo total:

Varför?

Vet inte. Fräsigt typ. Fin representation av sverige.


   
SvaraCitera

Vi tjänar ju på att folk från andra länder kommer hit och bor på våra hotell etc, så det är väl ok med all hysteri.


   
SvaraCitera

Trevlig tillställning! Prins Daniel är en väldigt lyckligt lottad vanlig man.


   
SvaraCitera

Hoppades hela tiden att det skulle hoppa fram nåt nutcase med bombbälte till kungafamiljen ropa "klass mot klass!" och sen ta dom med sig i graven [sad]


   
SvaraCitera