Aviseringar
Rensa alla

Kroppen


Ämnesstartare

Det är så att jag håller på att gå om skolan pga depression men ingen vettig människa hjälper och vill inte ens gå till skolan pga av min kropp den senaste sommaren som Var, gick jag inte ut ett skit just pga min kropp jag har skit svårt för träning eller äta nyttigt testat dieter med men de gick åt helvete... vet inte vad jag ska göra några tips skulle kanske hjälpa?


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta bry dig, det går med tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går med tiden, ha tålamod.


   
SvaraCitera

Kom ihåg att du är bra och fin precis som du är! Kämpa på så kommer allt att ordna sig. Att prata hjälper så försök prata med dina föräldrar, kurator eller ngn du litar på.


   
SvaraCitera

Är själv anorektiker och något som hjälpt mig var att fokusera mer på mina kläder. Köpte en massa kläder som jag verkligen älskade och hade bara på mig sånt som jag tyckte var skitsnyggt, färgade håret... Blev lättare med kroppen när man hade annat att fokusera på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
Är själv anorektiker och något som hjälpt mig var att fokusera mer på mina kläder. Köpte en massa kläder som jag verkligen älskade och hade bara på mig sånt som jag tyckte var skitsnyggt, färgade håret... Blev lättare med kroppen när man hade annat att fokusera på

Tack de här hjälpte faktist mer jag kanske borde göra så


   
SvaraCitera

Saratoma112:

Tack de här hjälpte faktist mer jag kanske borde göra så

Vad bra, hoppas livet blir lättare för dig <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man har du sett mig med mina spagettiarmar? har du sett min spinkig kropp?
depression får man en gång för alla och jag är verkligen trött på att läsa dessa trådar om psykisk ohälsa utan diagnoser då jag har depression, självskadebeteende, ångest, panik och flera. det tär mig och det finns sidor anpassade för detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
man har du sett mig med mina spagettiarmar? har du sett min spinkig kropp?
depression får man en gång för alla och jag är verkligen trött på att läsa dessa trådar om psykisk ohälsa utan diagnoser då jag har depression, självskadebeteende, ångest, panik och flera. det tär mig och det finns sidor anpassade för detta.

Jag är en 15-årig kille som väger 45.5 kg och är 165.5 cm lång... Min kusin (hon är 04:a) väger ett halvt kilo mer än mig och är kortare än mig


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Jag är en 15-årig kille som väger 45.5 kg och är 165.5 cm lång... Min kusin (hon är 04:a) väger ett halvt kilo mer än mig och är kortare än mig

om du är 165cm å väg 45kg så är du fan i mig smal.
Jag är 180 å väg 15kg mer än dig å jag är inte tjock så då är du knappast det.
Från ens egna perspektiv kan man se tjock om man titta ned å se att magen stå ut, men om man kolla i spegeln se man en Arne Svartneger, typ.


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

om du är 165cm å väg 45kg så är du fan i mig smal.
Jag är 180 å väg 15kg mer än dig å jag är inte tjock så då är du knappast det.
Från ens egna perspektiv kan man se tjock om man titta ned å se att magen stå ut, men om man kolla i spegeln se man en Arne Svartneger, typ.

Fan säger du, svartneger? Din alkoholiserade bonnajävel! :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:

om du är 165cm å väg 45kg så är du fan i mig smal.
Jag är 180 å väg 15kg mer än dig å jag är inte tjock så då är du knappast det.
Från ens egna perspektiv kan man se tjock om man titta ned å se att magen stå ut, men om man kolla i spegeln se man en Arne Svartneger, typ.

Men va? Det är inte det jag antyder på, det jag syftar på är att jag är onaturligt smal. Det kan inte va bra.


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Men va? Det är inte det jag antyder på, det jag syftar på är att jag är onaturligt smal. Det kan inte va bra.

Jaha, svårt å tolka.


   
SvaraCitera

Marioswish:

Fan säger du, svartneger? Din alkoholiserade bonnajävel! :c

Bara ett skämt din PK-människ Cool


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

Bara ett skämt din PK-människ Cool

Icke bra skämt unge man! Icke!


   
SvaraCitera