Aviseringar
Rensa alla

Kroppsbehåring


Ämnesstartare

Hej igen, ingen ger mig tips.

Men nu har jag börjat klia som fan och nyss så kliade jag upp ett sår och då fastnar blodet i håret och torkar. Så nu är det avföring blandat med blod, och jag måste köpa nya byxor snart.

När jag skulle ha idrott idag och skulle dra av byxorna så fastnade jag med håret i gylfen och killarna i klassen mobbar mig och knyter fast punghåret nånstans så att jag sitter fast.

Mustaschen är också ett problem, när jag äter brukar det smula ner mjäll i maten..


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla sd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brb, ska fläta punghåret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan någon hjälpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde tråden skulle vara rolig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Godmorgon!

Såret har nu läkt och det är bara torkat blod och torkad avföring kvar i rövskegget!

Nu är det så att jag siter fast här i klasrumet med punghåret fast lindat i bordet och jag kommer inte loss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamad87:

När jag skulle ha idrott idag och skulle dra av byxorna så fastnade jag med håret i gylfen och killarna i klassen mobbar mig och knyter fast punghåret nånstans så att jag sitter fast.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamad87:

ag har merkt att jag har fått myket hår runt anus, och det är vädigt jobbikt! Hur ska man raka och vad ska man använda för meddel? Jag har nästan hår överalt och behöver hjälp! Om jag ska vara ärligt så brukar det fasna i anus när jag varit på toaletten!

Haha jag har fan aldrig skrattat så här mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det folk som tycker att detta är roligt? På allvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns det folk som tycker att detta är roligt? På allvar?


   
SvaraCitera