Aviseringar
Rensa alla

Kroppsmått


Ämnesstartare

Hejsan allihopa! Jag är väldigt osäker på mig själv just nu... Har sääääkert en ätstörning 🙁 Jag vill bara veta vad NI tycker om mina kroppsmått 🙂

-

skulle uppskatta svar! :)))


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tycker: skrota måttbandet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte tjock om det e de du menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Jag tycker: skrota måttbandet. 

Fast som jag säger så har jag troligtvis anorexia då mina kompisar påpekar det ofta... Har inte ätit sen i måndags och jag är otroligt fixerad vid mått och vikt då det utgör en stor del av min sport :)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heeeeedvig:

 mått och vikt då det utgör en stor del av min sport :)))

Vilken sport?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simning, så då måste man egentligen vara rätt så smal för att lättare "flyta" i vattnet... Men det är ju även en stor jämförelse mellan oss tjejer då vi alla vill vara så smala som möjligt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Vilken sport?

Simning, så då måste man egentligen vara rätt så smal för att lättare "flyta" i vattnet... Men det är ju även en stor jämförelse mellan oss tjejer då vi alla vill vara så smala som möjligt 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Eftersom kroppsmått kan vara oerhört triggande när det gäller ätstörningar har jag redigerat ditt huvudinlägg.

Du är inte överhuvudtaget överviktig utan skulle lugnt kunna gå upp några kilon. Först och främst behöver du söka vård för din ätstörning eftersom det är en otroligt farlig sjukdom. Du kan kontakta närmaste vårdcentral för att få reda på mer, eller skriva till någon av våra experter i Stöd och svar-panelen som du hittar häruppe! 

Tråd låst.


   
SvaraCitera