Aviseringar
Rensa alla

kroppsodörer sexigt?


Muppen
Ämnesstartare

forskare och en del läkare påstår ju att man går igång sexuellt på kroppsodörer så som svett. Tror ni att det är stämmer och gör ni själv det? någon på ungdomar.se som gör det? intressant ämne tänker jag när det i en del fall framstår som äckligt med svettlukt och dylikt


   
Citera

jag blir iaf inte attraherad av människors vars svett luktar illa. Men om jag träffar någon som inte har en svettlukt som luktar skit vet jag ju att den personen passar mig genetiskt vilket gör att jag kanske blir intresserad just därför. Men om jag inte hade pluggat psykologi skulle jag nog inte tänka på det...


   
SvaraCitera

Svettlukt är ju bara äckligt. Alltså ren svettlukt.


   
SvaraCitera
Muppen
Ämnesstartare

shatter:

jag blir iaf inte attraherad av människors vars svett luktar illa. Men om jag träffar någon som inte har en svettlukt som luktar skit vet jag ju att den personen passar mig genetiskt vilket gör att jag kanske blir intresserad just därför. Men om jag inte hade pluggat psykologi skulle jag nog inte tänka på det...

Tjohej:

Svettlukt är ju bara äckligt. Alltså ren svettlukt.

jag menar som fetisch ungefär


   
SvaraCitera

Muppen: jag menar som fetisch ungefär

Jaså, du menar så? Ja... Jag har ju fotfetish.


   
SvaraCitera
Muppen
Ämnesstartare

Tjohej:

Jaså, du menar så? Ja... Jag har ju fotfetish.

så du gillar lukten av fötter? gillar du då lukten av strumpor med? bara nyfiken!


   
SvaraCitera

Muppen:

så du gillar lukten av fötter? gillar du då lukten av strumpor med? bara nyfiken!

Ja, det gör jag. Men då ska det ju inte vara sursvett och starkt, med en frätande effekt. Det ska vara lite fint och vackert, liksom Mycket glad


   
SvaraCitera

Muppen:

jag menar som fetisch ungefär

jaha, nääää, det har jag inte. Sitter liksom inte hemma och onanerar till en svettig t-shirt, fy Gråter 


   
SvaraCitera

Tjohej:

Ja, det gör jag. Men då ska det ju inte vara sursvett och starkt, med en frätande effekt. Det ska vara lite fint och vackert, liksom Mycket glad

okej jag tror jag förstår. men gillar du fötter alltså? speciella sorters fötter?

shatter:

jaha, nääää, det har jag inte. Sitter liksom inte hemma och onanerar till en svettig t-shirt, fy Gråter 

lol det skulle ju vara skumt. men jag menar inte din egen svett. jag menar om du drar in djupt eller lite försiktigt om du kramar en kille som nyligen tränat?


   
SvaraCitera

shatter:

jaha, nääää, det har jag inte. Sitter liksom inte hemma och onanerar till en svettig t-shirt, fy Gråter 

Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera
Muppen
Ämnesstartare

Tjohej:

Ja, det gör jag. Men då ska det ju inte vara sursvett och starkt, med en frätande effekt. Det ska vara lite fint och vackert, liksom Mycket glad

tror jag förstår. gillar du speciella fötter? förstår du hu jag menar?

shatter: jaha, nääää, det har jag inte. Sitter liksom inte hemma och onanerar till en svettig t-shirt, fy

lol det skulle vara lite skumt. men tänker om du kankse drar in lite försiktigt om du kramar någon som nyligen tränat?


   
SvaraCitera

Muppen: tror jag förstår. gillar du speciella fötter? förstår du hu jag menar?

Ja, alltså vad fan ska säga. Tjejfötter. Man har ju liksom kriterier för vad som är snyggt och inte är det. Formerna med mera.


   
SvaraCitera

det är väl just "ny" svett som man ska bli attraherad av, och ny svett brukar ju inte lukta särskilt mycket


   
SvaraCitera
Draft

svettlukt är sexigt ja


   
SvaraCitera

Svettdeo lukten är väldigt äcklig...


   
SvaraCitera