Aviseringar
Rensa alla

krossad


NXNXNX
Ämnesstartare

hur glömmer man en person? all hjälp uppskattas


   
Citera
Ämnesetiketter

träffar nya människor


   
SvaraCitera
NXNXNX
Ämnesstartare

widediaper:
träffar nya människor

vad kommer att hjälpa om jag "träffar nya människor"?


   
SvaraCitera

Blocka den överallt och sluta tänka på den bara


   
SvaraCitera
NXNXNX
Ämnesstartare

Asstriid:
Blocka den överallt och sluta tänka på den bara

jag har försökt sluta tänker på personen, men det går inte att stänga in alla mina känslorLedsen


   
SvaraCitera
NXNXNX
Ämnesstartare

NXNXNX:

jag har försökt sluta tänka
 på personen, men det går inte att stänga in alla mina känslorLedsen


   
SvaraCitera

Nej inte så lätt att stänga av sina känslor jag vet LedsenIcke! tror du det skulle hjälpa om du sysselsatte dig med typ annat? så  kanske du skulle  få tankarna på annat håll? sen fyll med massa positiv energi? sen kanske du skulle fokusera lite mer på dig själv också?


   
SvaraCitera

NXNXNX:

vad kommer att hjälpa om jag "träffar nya människor"?

du blir så upptagen med att lära känna de så att du glömmer bort den personen du vill glömma bort. 


   
SvaraCitera

Har också en sån tid där jag vill glömma en person men det är så svårt. 
Men gör saker som du tycker om att göra och testa på något nytt som du inte är van med! 


   
SvaraCitera

Att trycka bort tankar funkar aldrig i längden. Bättre att bara låta dom flyta runt i skallen få inte panik så fort du börjar tänka på personen för då gör du bara en större grej av det. Försök behandla tankarna som om det vore vilka andra tankar som helst typ " undrar vad jag ska äta till middag" så kommer tankarna normaliseras och försvinna av sig själv.


   
SvaraCitera
NXNXNX
Ämnesstartare

Audi :
Att trycka bort tankar funkar aldrig i längden. Bättre att bara låta dom flyta runt i skallen få inte panik så fort du börjar tänka på personen för då gör du bara en större grej av det. Försök behandla tankarna som om det vore vilka andra tankar som helst typ " undrar vad jag ska äta till middag" så kommer tankarna normaliseras och försvinna av sig själv.

tackHjärta


   
SvaraCitera
NXNXNX
Ämnesstartare

Little-Traci:
Nej inte så lätt att stänga av sina känslor jag vet LedsenIcke! tror du det skulle hjälpa om du sysselsatte dig med typ annat? så  kanske du skulle  få tankarna på annat håll? sen fyll med massa positiv energi? sen kanske du skulle fokusera lite mer på dig själv också?

tack


   
SvaraCitera

NXNXNX:

tack

Your WelcomeTumme upp


   
SvaraCitera