Aviseringar
Rensa alla

Krossat hjärta


Ämnesstartare

För ungefär en månad sen tog det slut mellan mig och min pojkvän efter ungefär 3 år. Anledningen var att han ville vara "fri", har aldrig förbjudit eller sagt nej till han om nånting. Så är det kanske friheten att vara med andra tjejer han saknar?
Han säger att han fortfarande älskar mig och att han inte vill hålla på med någon annan, att han vill ha mig men ändå inte.

Förstår ingenting, känner mig så himla förvirrad och vet inte vad jag ska göra.
Han är min största kärlek och en kille jag alltid sökt efter. Jag har så svårt att släppa taget. Hur går man vidare?
Kan även tillägga att jag inte har speciellt många vänner, och dom jag har verkar aldrig ha tid till att hitta på något pga deras förhållanden som dom nästan alltid väljer i första hand :/

Vad gör man?


   
Citera
Ämnesstartare

Hem till dig eller hem till mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sup dig full och dansa sorgen ur dig. Ifall du är för ung får du försupa dig på barnasinne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror han snackar skit och vill vara med andra tjejer, tyvärr [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller killar kanske, spelar inte så stor roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Hem till dig eller hem till mig?

Här var vi snabb

Gentlemen:

Sup dig full och dansa sorgen ur dig. Ifall du är för ung får du försupa dig på barnasinne.

Åldern har jag och har redan supit mig full och dansat men hjälper tyvärr inte [sad]

Wanking BC:

Tror han snackar skit och vill vara med andra tjejer, tyvärr

Brukar oftast vara så 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissGreen:

Här var vi snabb

Men ändå alldeles för sent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Eller killar kanske, spelar inte så stor roll

Han började ju bo hos en killkompis en månad innan det tog slut och bor kvar där än.. Så vem vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissGreen:

Brukar oftast vara så 🙁

[sad][love]

MissGreen:

Han började ju bo hos en killkompis en månad innan det tog slut och bor kvar där än.. Så vem vet

Ja det förklarar nog det mesta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissGreen:

Åldern har jag och har redan supit mig full och dansat men hjälper tyvärr inte [sad]

Festival, börja plugga, yxmörda han. Möjligheterna är oändliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Men ändå alldeles för sent

Okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissGreen:

Så är det kanske friheten att vara med andra tjejer han saknar?

Eller så vill han bara vara mer fri.
Det behöver inte spela någon roll att du tillåter han att göra saker ofta, man kan ändå känna sig begränsad om man är i ett förhållande, kan jag tänka mig.

Kanske att han känner att han vill göra saker på egen hand. Kunna resa runt (behöver inte handla om världen), göra vad han vill när han vill och hur länge han vill osv. Det är så jag uppfattar det, särskilt efter att du skrev att han fortfarande älskar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissGreen:

Okej?

Så vad säger du? Vill du hjälpa en gammal man att uppleva något nytt?


   
SvaraCitera

Träffa andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Ja det förklarar nog det mesta

Nä men att han skulle vara intresserad av killar tror jag faktiskt inte

Gentlemen:

Festival, börja plugga, yxmörda han. Möjligheterna är oändliga.

Så långt som att mörda han skulle jag inte vilja gå [crazy]
Ja det finns mycket att göra, men just nu kommer jag inte på något.

Link:

Kanske att han känner att han vill göra saker på egen hand. Kunna resa runt (behöver inte handla om världen), göra vad han vill när han vill och hur länge han vill osv. Det är så jag uppfattar det, särskilt efter att du skrev att han fortfarande älskar dig.

Sant, men tycker han kunnat sagt det [sad] han sa inte alltför mycket då han gjorde slut och när jag har frågat han saker säger han bara "du vet vad jag har sagt"

Ad_Hoc:

Så vad säger du? Vill du hjälpa en gammal man att uppleva något nytt?

21 är verkligen jättegammalt [rolleyes] vad vill du uppleva?


   
SvaraCitera