Aviseringar
Rensa alla

Krossat hjärta


Ämnesstartare

Jag bryr mig inte om nån vill läsa eller om nån kommer förstå hur jag känner mig just nu, men jag vill skriva av mig min berättelse och mina känslor. Och hoppas på att kanske få lite pepp.

För 5 månader se träffade jag på en helt underbar kille. Det vart inget seriös förns en månad efter. Han hade inte kunnat blivit mer gullig mot mig. Varje gång han kom i närheten kunde jag inte sluta le. Jag var otroligt kär i honom, jag är otroligt kär i han. Men för ett tag sen vart jag lite osäker på vad jag kände och var påväg att göra slut innan jag ångrade mig. Han hade märkt att nått var fel och anade vad som var på väg att hända. Som aldrig hände, jag förklarade allt för honom och trodde allt var perfekt. Men för en vecka sen, gjorde han slut. Han påstog att han inte hade känslor kvar för mig längre. Och det var pågrund av att jag hade börjat dumpat han och då börja han tappa känslor. Hur ska jag kunna förlåta mig själv för att gått miste om nått så underbart?
Det konstiga är att han säger till en av mina kompisar att han gjorde slut för att han inte ville såra mig med att vara otrogen? Och jag har märkt att han helt plötsligt börjat flörta med massor av tjejer. Är sanningen att han gjorde slut för att få ligga runt?
Det är svårt att förklara hur han var emot mig, alla mina vänner och famlij säger att dom inte fattar hur han kunde göra slut eftersom han var så otroligt kär i mig, för det märkte man på han. Och det sa han till mig varenda kväll. Han sa att jag var hans allt, hur kan man bara sluta älska nått som varit sitt allt?
Jag kan inte sova längre för jag mår så dåligt. Tårana forsar hela tiden. Hur ska jag komma över en kille som var det bästa jag hade?[cry]


   
Citera

Unga hjärtan läker fort.


   
SvaraCitera

Ersätt.


   
SvaraCitera