Aviseringar
Rensa alla

kuggade för körkortet.......


Ämnesstartare

för några timmar sedan hade jag både delarna i körkortsprovet, och jag kuggade på båda två. jag trodde verkligen jag skulle klara båda och det tog en riktig kraft att inte börja gråta på plats..... jag endast något fjantigt fel för mycket på provet, som jag senare såg att jag egentligen kunde de rätta svaren på, och jag tog en för vågad risk i en rondell och resten var bra tyckte hon,kärring, så då blev jag kuggad där med. just nu ligger jag i sängen och har gråtit sjöar just för att jag verkligen VERKLIGEN trodde att jag iaf skulle klara EN del, och hon som jag körde med talade om flera gånger att jag inte klarade mig, och sa de även till gubben utanför på ett kränkade vis så salt kom till i såren...

frågan: hur f*n ska jag kunna ta mig kraft att åka och utsätta mig för samma jobbiga situation när jag lika gärna kan kugga igen för samma slarvfel under 40 minuter? 1500:- åt helvete, delar av min utlandsresa.......[cry]


   
Citera

Jag kuggade fyra gånger (lol, jag suger). efter femte gången säger han ansvariga "Men du måste haft körkort innan eller?" efter avslutad uppkörning, och då hade jag inte tagit en enda lektion eller knappt kört mellan första och sista uppkörningen. Lite tur ska man ha ibland bara[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag kuggade fyra gånger (lol, jag suger). efter femte gången säger han ansvariga "Men du måste haft körkort innan eller?" efter avslutad uppkörning, och då hade jag inte tagit en enda lektion eller knappt kört mellan första och sista uppkörningen. Lite tur ska man ha ibland bara

ja de behöver man ju, de flesta med körkort gör ju troligen små missar de också när de är ute och kör ca en timme, så att de ställer högre förväntningar på oss som kör upp tycker jag är så dåligt, jag förstår átt de lär vara noga, men det känns så sjukt jobbigt och få höra det sådär när man vet själv att man är en bra förare!..


   
SvaraCitera

Förlåt, har ticks:

ÄGD! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD!

Som sagt, förlåt [blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

ÄGD! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD

inte snällt..[sad]


   
SvaraCitera

overpow:

inte snällt..[sad]

Sa ju förlåt [blush]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Sa ju förlåt

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[bigsmile]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förlåter dig om du bränner ner huset där tanten bor i, hon som kugga mig [y]


   
SvaraCitera

äshdå, känns som att de flesta kuggar någon gång innan de blir godkända. har själv kuggat 2 ggr[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overpow:

jag tog en för vågad risk i en rondell

Och du tycker du förtjänar ett körkort?

overpow:

högre förväntningar

Ja, det är ju trots allt ett körkort det handlar om. Klart de är noga och det ska vara perfekt, annars försätter man ju sig själv och andra i fara när man är ute och kör.


   
SvaraCitera

Kanske blir kuggad för skitsaker för att de ska tjäna mer pengar[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om två månader ska jag göra första.
med första menar jag att det kmr bli fler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Och du tycker du förtjänar ett körkort?

nervös så jag mådde illa, jag gör aldrig såna misstag annars när jag kör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

om två månader ska jag göra första.
med första menar jag att det kmr bli fler

hoppas att du inte beh göra fler [smile] och om du blir kuggad, så hoppas jag att du får en som gör de trevligare än hon som kugga mig.


   
SvaraCitera