Aviseringar
Rensa alla

kuk mått


Ämnesstartare

hur mäter man egentligen sin kuk?
för det blir längre om man mäter från sidan och kortare framifrån.
man kan ju inte få ett exakt mått men ja ungefär.
hur brukar ni mäta ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag antar att man mäter den när man har stånd [shake]
Annars är den ju olika storlekar hela tiden. Och man mäter väl så lång den är haha. Varför skall du ens mäta den? skall du ha kostym till kuken eller?


   
SvaraCitera

man trycker in en linjal i urinröret så långt det går = kukens längd


   
SvaraCitera

men acceptera att din kuk är 9 cm!


   
SvaraCitera

cannabis:

skall du ha kostym till kuken eller?

han kanske ska skräddarsy en kondom[crazy]


   
SvaraCitera

Hell_man:

han kanske ska skräddarsy en kondom[crazy]

en som inte är elastisk då haha typ äkta get skin som man kan skölja [crazy]


   
SvaraCitera

Har läst någonstans att man mäter på ovansidan av kuken, från toppen av ollonet till blygdbenet eller vafan det nu heter.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Har läst någonstans att man mäter på ovansidan av kuken, från toppen av ollonet till blygdbenet eller vafan det nu heter.

Du borde inte läsa om sånna läskiga saker. Du kan få mardrömmar. [sad]


   
SvaraCitera

cannabis:

en som inte är elastisk då haha typ äkta get skin som man kan skölja

krokodilskin elr ormskinn kanske vore ngt haha


   
SvaraCitera

Kuk som kuk.
Blir den längre på ena sidan så får du väl mäta på den sidan. När man bygger så är det alltid bättre att ha en centimeter för stort än för litet.


   
SvaraCitera

Knothole:

Du kan få mardrömmar.

Jag har redan mardrömmar om att min kuk är liten och meningslös. Mardrömmarna i sig är inte så hemska, det är värre när jag vaknar upp och inser att drömmarna är verklighetsbaserade.


   
SvaraCitera

Tips och trix till alla med böjd snorre: tänk på att ytterspåret i en kurva e längre [wink] peace


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

kurva e längre

Fakk! haha jag som alltid har mätt på innerspåret. nu blev den genast 15cm längre![party]


   
SvaraCitera

cannabis:

skall du ha kostym till kuken eller?

[bigsmile]

Min personliga åsikt i frågan är att man ska mäta det kortaste avståndet. Har man en kuk som pekar uppåt, då mäter man ovansidan, har man en som pekar nedåt mäter man undersidan. Då man ändå inte får in den längre än så. Om det blir 2cm kvar på undersidan som inte används av en person med uppåtpekande kuk, då är det ju också ganska irrelevant att ta med dessa i beräkningen.

Jag kan säga att min kuk är 17-18cm... för att den är det om jag mäter från rot till ollon på undersidan. Men då den ändå bara är ~15cm på ovansidan så blir det ju dessa 15 jag går på. Sanningen kommer ju ändå fram när personen man har sex med märker att den är mindre än utlovat. Om man nu pratat en massa om sin längd vill säga. [rolleyes]


   
SvaraCitera

mätt med en linjal bara
brukar jag göra 🙂


   
SvaraCitera