Aviseringar
Rensa alla

Kuken Blivit Mindre? :S


Ämnesstartare

Ok detta är inte ett "är min kuk för liten" inlägg utan en annan fråga.

Kan kuken bli mindre :S?

Senaste gången ja mätte mig va typ 1 år sen och då hade ja 15.5-16 kanske om jag va jättedålig på mäta å överdrev så hade jag 15 som MINST, nu tänkte ja ba äh ja kollar om ja har växt nått och så är den typ 14.5 typ :S Wtf?

Snacka om att självförtroendet dog när man fick en kuk under 15 helt plötsligt..

Kan kuken verkligen bli mindre eller var jag helt jävla värdelös på å mäta förut? (även fast ja gjorde det hela tiden då)

Edit:
Nä asså nu när jag tänker efter, finns ingen chans att jag mätte fel för jag e helt säker på att ja hade minst 15.5 eller iaf 15, kmr ihåg att på bra dagar hade jag 16+... 14.5 kan jag INTE ha haft no way...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Den kanske inte var lika hård den sista gången[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Den kanske inte var lika hård den sista gången


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Den kanske inte var lika hård den sista gången

Lament:

Hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo men vafan haha det kändes fan som det, mätte nyss till en het redtube rulle :D.

Jaha då blev man en "Below-Average" punk dåra -.-


   
SvaraCitera
loita

min lärare sa att kroppsdelar kan krympa när man är död... de var hans teori om mig när min fötter krympte [cute] du kanske också e död


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha nu försvann "ändra" knappen.. aja.
Iaf jävlar va nice, typ massa savar inom 1 minut lr nått, detta forum är ju nice.


   
SvaraCitera
loita

AutoBahnare:

typ massa savar inom 1 minut

många nördar här[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Iaf jävlar va nice, typ massa savar inom 1 minut lr nått, detta forum är ju nice.

Dock är 90% av alla svar på detta forumet oanvändbara. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha k, en fråga till bara, vafan hände me Ändra knappen? kunde ju ändra första inlägget 🙁 sen försvann den ba.


   
SvaraCitera

Måste ha gått av [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hett tips: Sluta vara fokuserad på din kuklängd och lär dig stava.


   
SvaraCitera
Jeay_L

loita:

min lärare sa att kroppsdelar kan krympa när man är död... de var hans teori om mig när min fötter krympte

Mina fötter krymper typ oxå! Förr var jag tvungen att ha 39, nu har jag 38, och ibland ännu mindre typ 37,5 [surprised]


   
SvaraCitera