Aviseringar
Rensa alla

kukfråga..


Ämnesstartare

tja är ny på forumet! jag är 14 år och bor nånstans i norrtälje. är det normalt att man har lite böjd kuk vid stånd. typ att den pekar lite uppåt? hur lång ska den vara normalt när man är 14??

hade gött!

ÄNDRAT 2009-05-14 20:49
tja är ny på forumet! jag är en 14 årig kille. är det normalt att man har lite böjd kuk vid stånd. typ att den pekar lite uppåt? hur lång ska den vara normalt när man är 14??

hade gött!

ÄNDRAT 2009-05-15 19:52


   
Citera

Vi behöver inte veta var du bor för att svara. [bigsmile]


   
SvaraCitera

har hört rykten om att det är individuellt


   
SvaraCitera

mackan_1995:

nånstans i norrtälje

Har hört att man ska ha 45 graders vinkel för att passa in där [rolleyes]


   
SvaraCitera

mackan_1995:

bor nånstans i norrtälje

onödig info [wink]

mackan_1995:

är det normalt att man har lite böjd kuk vid stånd. typ att den pekar lite uppåt? hur lång ska den vara normalt när man är 14??

det finns inget "normalt" när det kommer till kukar, typ alla är lite sneda eller böjda, endast vissa är helt raka, dock har jag aldrig stött på någon. och längden är VÄLDIGT varierande [tired]
det finns 43954686 trådar om sånt här redan [rolleyes]


   
SvaraCitera

mackan_1995:

är det normalt att man har lite böjd kuk vid stånd. typ att den pekar lite uppåt?

ja det är helt normalt.

mackan_1995:

hur lång ska den vara normalt när man är 14??

det är helt olika från person till person..


   
SvaraCitera

Nej verkligen inte, du är bög. [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

mackan_1995:

h bor nånstans i norrtälje.

Var? Vi behöver veta det för att svara.


   
SvaraCitera

mackan_1995:

hade gött!

Ja, och folk kommer skratta åt dig. Ha ha.


   
SvaraCitera

det är ej onormalt. käste nånstans förut att typ 90% av alla kukar är snea åt ngt håll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går det ej o redigera sina inlägg?


   
SvaraCitera

Tryck på Image och Ändra så kan du redigera ditt inlägg, om det inte är för gammalt nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok. tack. som ni ser vart redigeringen fel 😛 men skitsamma. så det är helt normalt om man har lite uppåtböjd? förresten, vad kan man göra om man har trång förhud? jag kan liksom inte dra den över ollonet helt när jag har stånd. normalt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån som har en aning?


   
SvaraCitera

mackan_1995:

nån som har en aning?

Jag hade trångförhud när jag var 14år, men det gick bort. Ibland går det inte bort och då får man göra en liten operation så är det fixat, inget farligt.


   
SvaraCitera