Aviseringar
Rensa alla

Kukstorlek


Alex01
Ämnesstartare

Hej! 

Jag är själv 16 år och har en 14-16cm lång snopp, beroende på hur man mäter den och hur kåt jag är. Är lite intresserad av hur stora snoppar ni har. Kommentera gärna hur gamla ni har och hur lång er snopp är när den är slak och när den är hård. 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
sies
 sies

Man mäter från ovanpå penisen och ut till toppen. Inte undersidan, får då blir det fel. 😉 

14cm är median i Sverige.


   
SvaraCitera

Jag är 100% säker på att alla kukar som finns på UM fixar både att pissa med, göra en tjej på smällen och dessutom ge henne en orgasm. Så storleken har minst betydelse. 

I så fall tycker jag att storleken på  Biceps brachii (latin: musculus biceps brachii, "armens tvåhövdade muskel" eller tvåhövdade överarmsmuskeln) har större betydelse. Den ser man ju dagligen på killar som går i T-shirt.  Mycket glad


   
SvaraCitera

är 16 och har typ 16 cm.. 


   
SvaraCitera

Tjejerna klagar ju inte i alla fallBlink


   
SvaraCitera

Alex01:
Hej! 

Jag är själv 16 år och har en 14-16cm lång snopp, beroende på hur man mäter den och hur kåt jag är. Är lite intresserad av hur stora snoppar ni har. Kommentera gärna hur gamla ni har och hur lång er snopp är när den är slak och när den är hård. 🙂

mhmmm, aren't this a little gay...? I got no problem with it but uh... 😉


   
SvaraCitera

trodde inte de flesta killar mätte sina kukar förrän förra veckan. kan inte avgöra om det är konstigare än att jämför bh-storlek eller inte


   
SvaraCitera

"Ja skit i dé sexuella, ja behöv ingn fjälla fö å kunna tillfréställa min libido"
-euskefeurat


   
SvaraCitera

Alldeles för stor. Det e jättejobbigt för tjejen klarar det inte alls o jag e bara sexton


   
SvaraCitera

Alex01:
Hej! 

Jag är själv 16 år och har en 14-16cm lång snopp, beroende på hur man mäter den och hur kåt jag är. Är lite intresserad av hur stora snoppar ni har. Kommentera gärna hur gamla ni har och hur lång er snopp är när den är slak och när den är hård. 🙂

Jag är 13 årig kille. Min snopp är 7 slak och 14-16 stånd.


   
SvaraCitera

14 år och 18 cm men det sägs ju att den växer först vid 17 så man får väl hoppas att den blir lite större en genomsnittet iallafall


   
SvaraCitera

Alex01:
Hej! 

Jag är själv 16 år och har en 14-16cm lång snopp, beroende på hur man mäter den och hur kåt jag är. Är lite intresserad av hur stora snoppar ni har. Kommentera gärna hur gamla ni har och hur lång er snopp är när den är slak och när den är hård. 🙂

14 år , 20cm ish om jag e kåt och 17-18 om jag inte e d:)(hård då)


   
SvaraCitera