Aviseringar
Rensa alla

Kul tråd om drömmar


Ämnesstartare

Vad är det konstigaste mest  o normalaste ni någonsin drömt? Vad skulle ni vilja drömma om personen ovan?


   
Citera

Att det var massa mini orcs i mitt hem och pappa var ute i tvättstugan. <konstigt

Jag blev kastad en karambit-knife (cs:go) av en polis på ett fält. <normalaste drömmen

Skulle vilja vara din första magiska kyss om du är brud och åka till olika länder med dig.

Om du är kille så vill jag vara din allra bästa vän och åka karuseller med dig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz
Skulle vilja vara din första magiska kyss om du är brud och åka till olika länder med dig.

Om du är kille så vill jag vara din allra bästa vän och åka karuseller med dig. 🙂

Menar du mig? Och menar du allvar? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz: Skulle vilja vara din första magiska kyss om du är brud och åka till olika länder med dig.

Skulle inte va helt fel att utforska värden det är en av mina största drömmar! 😉


   
SvaraCitera

lillalex:
Menar du mig? Och menar du allvar? 😉

Ja dig 🙂

lillalex:

Skulle inte va helt fel att utforska värden det är en av mina största drömmar! 😉

Följ med mig på en otrolig resa genom världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Följ med mig på en otrolig resa genom världen

Ok. När jag är vuxen kanske 😉 Men om du ska till Hawaii ta med mig! Jag ska slänga alla cyckelhjälmar i vulkanen! Sedan vill jag sjunga over the rainbow i skogen 🙂


   
SvaraCitera

lillalex:

Ok. När jag är vuxen kanske 😉 Men om du ska till Hawaii ta med mig! Jag ska slänga alla cyckelhjälmar i vulkanen! Sedan vill jag sjunga over the rainbow i skogen 🙂

Hur gammal är du nu då ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 12 blir 13   29 mars


   
SvaraCitera