Aviseringar
Rensa alla

Kulmage..


Ämnesstartare

Är en tjej på 15 år. Har alltid varit smal/normalbyggd men nu har jag fått en rejäl kulmage. Några ja känner har sagt att det ser ut som jag har ölmage eller e gravid. Men det ja it fattar e vad kommer den ifrån?? jag äter ganska bra (tror jag) men jag är j*vligt beroende av coca-cola. Jag dricker det nästan varje dag. Men de ja undrar, kan man få kulmage av cola/läsk?..


   
Citera
Ämnesetiketter

rocker14:

kan man få kulmage av cola/läsk?..

Mjo..


   
SvaraCitera

Har också, men det är inte så farligt. Finns värre saker man kan ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ja


   
SvaraCitera

kulmage kan man få av allt


   
SvaraCitera

rocker14:

j*vligt beroende av coca-cola.

Image

Läsk är sjukt onyttigt, sluta genast med det.


   
SvaraCitera

rocker14:

är j*vligt beroende av coca-cola. Jag dricker det nästan varje dag

Då är det nog dags att sluta med Colan...


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Myksa:

Då är det nog dags att sluta med Colan...

Ogillar att du, som ska föreställa en lärd man, versaliserade "cola" [sad]


   
SvaraCitera

rocker14:

vad kommer den ifrån?

rocker14:

coca-cola.


   
SvaraCitera

Bajwa:

-

barn ska ej träna sådär


   
SvaraCitera

Frippe96:

Läsk är sjukt onyttigt, sluta genast med det.

cola zero?? [cute]


   
SvaraCitera

isola:

barn ska ej träna sådär

Va? Var mer specefik.


   
SvaraCitera

rocker14:

nu har jag fått en rejäl kulmage. Några ja känner har sagt att det ser ut som jag har ölmage eller e gravid.

Är det en bullig, mjuk putmage vi pratar om, eller en ruund, spänd "gravidmage"? Liksom, hur skulle du beskriva formen på den?

Om du i övrigt är smal kan det ju bara vara så din kropp är byggd, men det kan ju också vara så att din mage är känslig mot nånting (typ kolsyra, fiberrikt grovt bröd, mjölkprodukter).

Mitt råd: ändra inte dina matvanor - om du tror att du äter hyfsat så gör du nog det. Försök tagga ner med läsken lite och försök klura ut om det är en spänd, irriterad tarm eller bara lite för mycket cola som orsakat problemet.

(Och ta ett gravtest om det blir värre, haha)

🙂


   
SvaraCitera

rocker14:

nu har jag fått en rejäl kulmage. Några ja känner har sagt att det ser ut som jag har ölmage eller e gravid.

Är det en bullig, mjuk putmage vi pratar om, eller en ruund, spänd "gravidmage"? Liksom, hur skulle du beskriva formen på den?

Om du i övrigt är smal kan det ju bara vara så din kropp är byggd, men det kan ju också vara så att din mage är känslig mot nånting (typ kolsyra, fiberrikt grovt bröd, mjölkprodukter).

Mitt råd: ändra inte dina matvanor - om du tror att du äter hyfsat så gör du nog det. Försök tagga ner med läsken lite och försök klura ut om det är en spänd, irriterad tarm eller bara lite för mycket cola som orsakat problemet.

(Och ta ett gravtest om det blir värre, haha)

🙂


   
SvaraCitera