Aviseringar
Rensa alla

Kulmage..


Bajwa:

Va? Var mer specefik.

Du kan ju ej länka loose fat-videos här där det är fullt av äs. Den där var ju inte så farlig, och lär inte få någon att gå ner, men ändå.


   
SvaraCitera

isola:

Du kan ju ej länka loose fat-videos här där det är fullt av äs. Den där var ju inte så farlig, och lär inte få någon att gå ner, men ändå.

Trodde du hoppade på mig bara för att vara isola. Men när du uttrycker dig såhär så förstår jag din oro med ätstörningar.

Jag trodde det var lungt här eftersom, detta inte är forum ätstörningar delen. Ville bara förmedla till trådskaparen att coca-cola var nog den troligaste källan till hennes kulmage.


   
SvaraCitera

isola:

Ogillar att du, som ska föreställa en lärd man, "cola" [sad]

Jag tycker det var en okej versalisering. [sad]
Och speciellt här på det här forumet. Kan låtsas att jag anpassar språket efter situationen. [smile]

klåparen:

cola zero?? [cute]

[no-no]


   
SvaraCitera

rocker14:

jag äter ganska bra (tror jag) men jag är j*vligt beroende av coca-cola.

jaa det är bra att du äter bra.. Men rör du på dig? Dra ner lite på colan och börja röra på dig också!


   
SvaraCitera

Har du fått väldigt mycket större mage än tidigare under kort tid borde du nog träffa en läkare som kan kolla upp om det rör sig om vätskeansamlingar eller bara kroppsfett. I det tidigare fallet kan det vara ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser ut som att jag har kulmage också pga har sån svank att magen sticker ut [sad]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Har du fått väldigt mycket större mage än tidigare under kort tid borde du nog träffa en läkare som kan kolla upp om det rör sig om vätskeansamlingar

[cry][cry] gillar dig Katten, men ibland skrämmer du mig


   
SvaraCitera

isola:

gillar dig Katten, men ibland skrämmer du mig

Varför?


   
SvaraCitera

mediakatt:

Varför?

Är kanske likadan med "kolla upp så att det inte är x" ibland iof, men ändå. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Är kanske likadan med "kolla upp så att det inte är x" ibland iof, men ändå.

Är väl bättre än att säga åt henne att sluta dricka läsk. Uppsvullen mage förekommer ju vid mängder av grejer.


   
SvaraCitera

Bajwa:

.

va skojjigt han pratade men ändå ganska vettig :$


   
SvaraCitera

mediakatt:

Är väl bättre än att säga åt henne att sluta dricka läsk. Uppsvullen mage förekommer ju vid mängder av grejer.

Jaja, menade ej så!


   
SvaraCitera

isola:

Jaja, menade ej så!

Fattar fortfarande inte riktigt vad du menar, men saksamma.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Fattar fortfarande inte riktigt vad du menar, men saksamma.

Menade att även om det är bra så är det så lättsamt att läsa tramsiga svar som att det är cocacolan som är roten till allt.
Detta pga min "lilla" mage. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Menade att även om det är bra så är det så lättsamt att läsa tramsiga svar som att det är cocacolan som är roten till allt. Detta pga min "lilla" mage.

...tror jag har solsting eller nåt. Fattar verkligen inte. Kanske återkommer om min hjärna börjar fungera som vanligt senare. [blush]


   
SvaraCitera