Aviseringar
Rensa alla

Kunde inte äta på två dagar efter sex med tjej


Ämnesstartare

Är det någon som har upplevt samma sak som jag?

Jag va ganska kåt på en tjej o runkade till henne flera gånger. jag fick ha sex med henne. men jag blev typ äcklad av allt. vet inte exakt vad det var. hennes kropp var det absolut inge fel på. hon va verkligen dösexig.

hur som helst slutade det med att jag sitter hemma vid köksbordet o KAN inte få in mig annat än te o knäckebröd på 2 dagar.

jag bestämde mig att aldrig igen ha sex med en tjej igen.

livet fortsatte o jag runkade på som vanligt åt straight porr o fortsätte att bli tänd på tjejer. så nu i somras hade jag fingrarna i en tjejs fitta :/. jag va jätte kåt på henne o hon hade kåtat upp mig som fan på jobbet. men efter att jag haft fingrarna i hennes fitta ville jag knappt ha min hand kvar. tyckte allt va så konstigt o så äckligt.

men nu känner jag sug efter kvinnor igen :S.

jag förstår inte, varför blir jag så äcklad av ngåot som jag samtidigt blir så kåt av? är det någon som känner igen sig o kan komma med tankar?


   
Citera
Ämnesstartare

knulla inte tjejer ditt första intryck av är "fan va sexi, fan va kåt ja e, i wanna fuck dat"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera

Du borde skaffa dig en sundare relation till sex än den fullkomligt hjärndöda, ytliga och själlösa du verkar ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha inte sex med tjejer, det kan inte vara hälsosamt.


   
SvaraCitera
Åtta

Haha. Skön inställning. Jag föreslår killsex fr.o.m. nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAAH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louisestigell:

Du borde skaffa dig en sundare relation till sex än den fullkomligt hjärndöda, ytliga och själlösa du verkar ha.

alltså :S, bli inte arg... mina känslor kan jag inte styra.. vill förstå

tror du misstolkat det jag skrivit.

n'r jag har sex så är det ytligt. men det är ju bara för att jag inte kan få bättre. o det är en helt annan diskussion. tycker inte du ska hoppa på mig...

jag lider av detta på riktigt. vill ha ett normalt sexliv där jag kan njuta.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Skön inställning

vad menar du? [confused]

(HATAR SKRIVSPRÅKET, man blir aldrig förstådd utan alltid bara misstolkad)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför fortsätter du att kolla på straightporr? Sluta med det om du vill bli botad från din heterosexualitet.


   
SvaraCitera

Skön ställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns bara ett svar: du dras till killar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehm, du verkar inte vara riktigt klar över vilken läggning du egentligen har. Kanske borde prata med någon javetintevem, någon som kan hjälpa dig lära känna dig själv bättre.
Eller så blir du plötsligt en dag kär, i en tjej eller kille och så märker du då vad som känns bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte alla dåliga reaktioner jag fått :S.

alltså detta är en summering av mina sexuella aktiviteter på typ 7år

1. folk knullar
2. folk r*nkar (vet ej varför jag ttycker det är så fult ord)

så att jag har gjort dessa saker är väl inte fel :S. fattar inte vad ni whinar om. o att min syn är twisted? alltså... vad menar ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

men efter att jag haft fingrarna i hennes fitta ville jag knappt ha min hand kvar

hahahhaha, du är min idol [love]

retstickan:

jag förstår inte, varför blir jag så äcklad av ngåot som jag samtidigt blir så kåt av? är det någon som känner igen sig o kan komma med tankar?

Du vill, men du kanske känner dig syndig? Om du tycker om dina erövrade tjejer, så borde du inte känna sådär. Det räcker alltså kanske inte med att bara vara kåt och; yeah, baby - yeah?? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prova med killar ist


   
SvaraCitera