Aviseringar
Rensa alla

kungen och drottningen köper dyra saker även fast många andra inte har råd med mat


Ämnesstartare

kungen och drottningen köper dyra saker som dom kan klara sig utan, och dom bryr sig inte om att många inte ens har råd med mat


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

de lever på soc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carola Häggkvist gav en parfym till sitt fadderbarn en gång. Priset på parfymen hade kunnat ge honom mat för ett år. "Men han luktar ju gott i alla fall"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom är egoister. hade jag vunnit 1 milj på lotto hade jag skänkt hälften till sjuka och fattiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Carola Häggkvist gav en parfym till sitt fadderbarn en gång. Priset på parfymen hade kunnat ge honom mat för ett år. "Men han luktar ju gott i alla fall"

Hon är läskig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Carola Häggkvist gav en parfym till sitt fadderbarn en gång. Priset på parfymen hade kunnat ge honom mat för ett år. "Men han luktar ju gott i alla fall"

hon fick ju betalt för det pga reklam, så hon gjorde inte det för att vara snäll ens

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hon fick ju betalt för det pga reklam, så hon gjorde inte det för att vara snäll ens

 

Visste ej detta, hörde bara historian om att hon frågat sin son vad han hade velat ha i present och han sa då den parfymen och därför köpte hon parfymen till sitt fadderbarn. Men kanske bara var reklam egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Carola Häggkvist gav en parfym till sitt fadderbarn en gång. Priset på parfymen hade kunnat ge honom mat för ett år. "Men han luktar ju gott i alla fall"

skäms som fan över att behöva vara släkt med henne. Rodnar


   
SvaraCitera

Ner med monarkin, den suger getpung. Skäms


   
SvaraCitera
Draug

dom lever lyxliv på folkets bekostnad,som kungligheter alltid gjort genom århundradena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju vi som betalar åt dem ju! "Presenter" kanske de ser det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: skäms som fan över att behöva vara släkt med henne. Rodnar

Hur nära?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Hur nära?!

Ganska långt ifrån, som tur är! 😉 Aldrig träffat människan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Ganska långt ifrån, som tur är! 😉 Aldrig träffat människan..

Ahhh okok! Hon sjunger väl säkert bra osv, men njaee vettefan om jag gillar henne ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Ahhh okok! Hon sjunger väl säkert bra osv, men njaee vettefan om jag gillar henne ändå.

Ond varelse. 


   
SvaraCitera