Aviseringar
Rensa alla

Kungligt dop!!!!


tänk om man skulle bry sig 


   
SvaraCitera
Hando

vonKissekatt: Annat:

Visste inte ens det skulle vara dop i veckan. Ledsen
Hade jag vetat om det och haft dagen fri hade jag tittat!
Ville även se bröllopet mellan prins Carl Philip och Sofia när det begav sig, men missade pga hade lovat kompis att åka med han, hans sambo och deras dotter till en festival. Känns ingen idé att se det efteråt heller. Vill ju titta live!


   
SvaraCitera
duden

Men ååå missade det! Ska kolla om det går att se i efterhand på svt play nu Glad


   
SvaraCitera

Kan ibland titta in kort för att njuta av väl spenderade skattepengar (för en gångs skull) och för att mest se lite hur allt går till. Annars är jag inget större fan av så traditionella ceremonier och ännu mindre av att titta på dem. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: annat

vem fan bryr sig om kungafamiljen?


   
SvaraCitera

Getrekt:

vem fan bryr sig om kungafamiljen?

Niklas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ju, om sanningen ska sägas, lite stolt över vårt kungahus. De är ju trots allt snälla fina och välpolerade. Eller har en otroligt skicklig pravd. Jämfört med andra länder har vi ju det bra där, om än lite omodernt. 


   
SvaraCitera

Snaaaark .. 


   
SvaraCitera

Kollade på sammandraget i typ 10 min medan jag väntade på min mat. Stor humor på snubben som sjöng "Välkommen hem".


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Appappapp! Det där är mina skattepengar!

give 'em back 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Är ju, om sanningen ska sägas, lite stolt över vårt kungahus. De är ju trots allt snälla fina och välpolerade. Eller har en otroligt skicklig pravd. Jämfört med andra länder har vi ju det bra där, om än lite omodernt. 

Lovar att du inte hade resonerat likadant om de var stationerade i annan ort, typ Lund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:

Lovar att du inte hade resonerat likadant om de var stationerade i annan ort, typ Lund.

du känner mig alltför väl!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spridningskollen:
Kollade på sammandraget i typ 10 min medan jag väntade på min mat. Stor humor på snubben som sjöng "Välkommen hem".

Läste att Sofia kuppat in honom på alla möjliga tillställningar. Uh så drogad huvudpersonen verkar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag borde jobba på hänt extra som sprider sådana rykten uhu


   
SvaraCitera

Känns ju veeerrrkkkllliigggeeen toppen efter en svettig o skitig arbetsdag att se att lite av de pengarna går till sånt o inte bara elände... kan mitt dop sändas på tv nu tack? nej juste ja ä ju bara en vanlig skattebetalare.. (ingen behöver kommentera o argumentera men vill ni citera o skriva nåt mer kul så kör hårt)


   
SvaraCitera