Aviseringar
Rensa alla

Kungsleden


Ämnesstartare

Det är ju en utmaning!
And who doesn't love challenges!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Toppen! Trevligt att höra någon som iallafall är ute och gör något;)

S3ON:

Det är väl i högsta grad irrelevant, det är ej jag som sitter här och promotar mina idéer nu. :$ Men om du måste veta så har jag slitit i ur, skur och minusgrader.  


   
SvaraCitera

Gurkan01:
Det är ju en utmaning!
And who doesn't love challenges!?

Jag gillar er sida om ni tänker utanför boxen och försöker genomföra något unikt ingen levande tidigare har försökt sig på. 


   
SvaraCitera

tror ni kan göra det barfota om ni ställer in er på det å börjar träna fötterna redan nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha kan kan vi ju såklart men inte vidare skönt på steniga ställen:/
man har nog ganska ont i fötterna efter två veckor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag gillar er sida om ni tänker utanför boxen och försöker genomföra något unikt ingen levande tidigare har försökt sig på. 

Det hade vi gärna gjort och lär väl göra i framtiden men tänkte att vandra hela Kungsleden kan vara en kul grej:)


   
SvaraCitera

Gurkan01:
Hahaha kan kan vi ju såklart men inte vidare skönt på steniga ställen:/
man har nog ganska ont i fötterna efter två veckor!

Skönt är subjektivt och grundat i tidigare upplevelser. Att ligga på stranden med en drink är inte skönt om det är det enda du känner till.
Det sköna kommer efteråt när ni klarat av att gå hela sträckan utan skor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Skönt är subjektivt och grundat i tidigare upplevelser. Att ligga på stranden med en drink är inte skönt om det är det enda du känner till.
Det sköna kommer efteråt när ni klarat av att gå hela sträckan utan skor.

Sant, men jag tänker iallafall inte vandra utan skor trots att jag själv går barfota i princip hela sommarenMycket glad


   
SvaraCitera

Gurkan01:

Det hade vi gärna gjort och lär väl göra i framtiden men tänkte att vandra hela Kungsleden kan vara en kul grej:)

Absolut, men ganska tardigt att söka uppmärksamhet för det på internet :$


   
SvaraCitera

Gurkan01:

Sant, men jag tänker iallafall inte vandra utan skor trots att jag själv går barfota i princip hela sommarenMycket glad

varför inte? Släng skorna förfan. Ingen har gått kungsleden utan skor innan, var först. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske det...
Tänkte bara att man samtidigt kunde inspirera andra att kanske vilja göra samma sak:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

varför inte? Släng skorna förfan. Ingen har gått kungsleden utan skor innan, var först. 

Nej tack xD


   
SvaraCitera

Gurkan01:
Kanske det...
Tänkte bara att man samtidigt kunde inspirera andra att kanske vilja göra samma sak:)

Äru go i hela huvvet lrrrr, sluta lotsas att ni skall flyga till mars och kom tillbaks till jorden. 


   
SvaraCitera

Gurkan01:

Nej tack xD

Var sån då och lid för evigt av det! ingen inspireras av ditt alldagliga traskande Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, Nprblm:)

S3ON:

Äru go i hela huvvet lrrrr, sluta lotsas att ni skall flyga till mars och kom tillbaks till jorden. 


   
SvaraCitera