Aviseringar
Rensa alla

Kunna bocka i att man kräver seriösa svar i ett inlägg


Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det var inte direkt avsikten, men om tror man vill ha en verkligt seriös diskussion är man ganska efterbliven om man söker sig till ett forum som till 95% behandlar analsex, korkade frågor och forumlekar av typen: "vem vill du våldta i skånsk lada medan chris

Det tragiska är ju att modsen vill att det seriösa forumet ska vara seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

problemet är ju att du tycker att saker du inte håller med om är spam

Skitsnack. var har du fått det ifrån?


   
SvaraCitera

Sming:

Skitsnack. var har du fått det ifrån?

erfarenhet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

erfarenhet...

Jaså? [crazy]

En moderator här på sidan håller dock inte med dig. Jag brukar inte skriva ut meddelanden här på forumet men tycker det passar sig denna gången.

---- XXX skrev (2010-07-11 23:39:52) ----

Minsta lilla sak tolkar du som spam...
en som höll med i tråden (XXXX eller vad han hette) och du anmäler det som spam.
Folk som citerar för att de förmodligen håller med om det som skrevs och du anmäler det som spam.

tycker ärligt talat att du gör det löjligt mycket och det leder ingenvart oftast.
finns oftast inga skäl till att anmäla det som spam tycker jag...

Och det här replikerade jag med..

---- Sming skrev (2010-07-12 00:14:10) ----

Jag uppmanade i min trådstart att folk som inte hade något av det vettigare slaget att dela med sig av skulle undanbedes att svara. Och att en liten hårdare moderation skulle hållas på den tråden. XXXX må vara en som jag delar åsikter med. Men han kom faktiskt inte med något vettigt denna gången. bara ett ord. Det ska inte spela någon roll hurvida vilka åsikter folket har som postar. alla är välkommen av svara om dom har något vettigt att säga.

Jag tror du drog en rövare bara för att vara helt ärlig [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Sming:

Jag tror du drog en rövare bara för att vara helt ärlig [crazy][crazy]

nej det tycker jag inte jag har sett dig ett par gånger klagat på standarden i trådar du skapat fast jag inte ser ett dugg fel i de inläggen som är där men de säger emot dig möjligtvis lite ot men inte så farligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det skulle inte vara um då men din tanke var fin och jag kan hålla med dig även trots att jag inte vill ha den ändringen gjord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej det tycker jag inte jag har sett dig ett par gånger klagat på standarden i trådar du skapat fast jag inte ser ett dugg fel i de inläggen som är där men de säger emot dig möjligtvis lite ot men inte så farligt...

Grejen är ju den att det nästan uteslutande är Vänsterfolk och PK-ister, meningsmotståndare som kommer in och spammat i mina trådar. Därför faller det sig naturligt att klaga på dem. Ett inlägg är menat att öppna upp för en diskussion på ett eller annat sätt. Någon som skriver "Helt rätt" "Du är idiot" "SD är nazister" bidrar inte till det på något sätt alls.

Men som du, och alla andra kan se i förra inlägg, har jag även valt att anmäla meningsförespråkare när dom inte kommit med något vettigt att säga dom heller. Du hade alltså fel.

Diskussion avslutad.


   
SvaraCitera

Sming:

Men som du, och alla andra kan se i förra inlägg, har jag även valt att anmäla meningsförespråkare när dom inte kommit med något vettigt att säga dom heller. Du hade alltså fel.

det hade jag inte alls! Det du visade på var att du kan tycka att de som har samma åsikt som du kan spamma och att du stör dig på sådant med men jag skrev

qazedctgb:

problemet är ju att du tycker att saker du inte håller med om är spam

även att du inte bara tycker att det är spam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Det tragiska är ju att modsen vill att det seriösa forumet ska vara seriöst

nja några få bögar kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

det skulle inte vara um då men din tanke var fin och jag kan hålla med dig även trots att jag inte vill ha den ändringen gjord

håller med dig där delvis, um har ju sin "charm" men , om man har ett känsligt ledsamt ämne tex så vill man inte ha massa skit kastat på sig.. om man redan mår dåligt tex, kanske är nån som skär sig eller vad som som vill ha hjälp o sluta. så kommer nån o kallar den emojävel, eller haha cutta dig mer så du dör istället, .. det kan ju få den o göra det, men folk tänker inte sig för alltid, nu vill jag inte tråden ska dras till detta ämnet för det, kan lika gärna va självmord, eller vad som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter som en genial idé även om ''stammisarna'' här väljer som vanligt att tok-spama med inlägg bara för att få mer uppmärksamhet men sanningen är den att dom får nykomlingarna att vända ryggen och återvända till hemsidan ''Flash Back''.

Du har mitt stöd fullt ut. [love][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriver man som folk och ställer en inte alltför efterbliven fråga får man vanligtvis seriösa svar. Inte BARA seriösa svar, men åtminstone någon eller några.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

samma grupp som gång på gång kommer in och förstår trådarna.

Sming:

förstår

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har bara fått seriösa svar i mina seriösa trådar och det är för att jag inte skriver som en apa, så det så [no-no] (och för att jag inte har helt tardiga frågor, bara halvt [blush])


   
SvaraCitera