Aviseringar
Rensa alla

Kunna bocka i att man kräver seriösa svar i ett inlägg


Ämnesstartare

Lejonhjärta:

men sanningen är den att dom får nykomlingarna att vända ryggen och återvända till hemsidan ''Flash Back''.

Det vore väl inget negativt?


   
SvaraCitera

Ja, borde vara mycket hårdare i seriösa kännsliga trådar. Det är tråkigt när någon tjej mår dåligt efter att ha blivit tvingad till abort och bara får hundra elaka oseriösa kommentarer "haha, du ska inte ha barn ändå för du är dum" osv. Eller när någon unge blir mobbad och misshandlad, eller har motgångar och problem, och alla bara är oseriösa och jätte elaka. Det är inte rätt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

om man har ett känsligt ledsamt ämne tex så vill man inte ha massa skit kastat på sig.. om man redan mår dåligt tex, kanske är nån som skär sig eller vad som som vill ha hjälp o sluta. så kommer nån o kallar den emojävel, eller haha cutta dig mer så du dör istället,

Det är sant, sådant är sjukt omoget och taskigt (även om jag själv kan begå samma misstag och göra påhopp samt dylikt) men det är nätmobbing och uppkommer på nästan alla ställen på nätet... Så är det bara, tyvärr.
Men man kan anmäla sådana inlägg här på um, som du säkerligen vet...

Jag tycker själv att man bör kolla igenom lite trådar i olika forum innan man registrerar sig hur som helst, gjorde själv misstaget att registrera mig utan att ens veta något om sidan.


   
SvaraCitera

Sidan/forumet var seriöst för några år sedan, Men under det senaste året har det blivit mer oseriöst. Förstår helt och hållet vad du menar, Men fokuserar på dom bra svaren och ignorera dom dåliga och fjantiga. Det kan inte vara det svåraste. Hur tror du att en liten ruta skulle hjälpa att endast få seriösa svar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Hur tror du att en liten ruta skulle hjälpa att endast få seriösa svar?

Jag vet inte.. så det stod nånstans om man bockat i det, eller nåt ..

Lejonhjärta:

Du har mitt stöd fullt ut. [love][smile]

[love]

SaltaKätzchen:

a, borde vara mycket hårdare i seriösa kännsliga trådar. Det är tråkigt när någon tjej mår dåligt efter att ha blivit tvingad till abort och bara får hundra elaka oseriösa kommentarer

Precis..

komplicerad:

t är sant, sådant är sjukt omoget och taskigt (även om jag själv kan begå samma misstag och göra påhopp samt dylikt) men det är nätmobbing och uppkommer på nästan alla ställen på nätet... Så är det bara, tyvärr.

Jo.. tyvärr är de ju så, jag kan med vara lite taskig ibland då jag själv mår dåligt men säger ju oftast förlåt efteråt isf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

kan med vara lite taskig ibland då jag själv mår dåligt men säger ju oftast förlåt efteråt isf..

Det är fint att man tänker tillbaka oc säger förlåt, fortsätt med det :)!


   
SvaraCitera