Aviseringar
Rensa alla

Kurser


Ämnesstartare

Har sökt fyra kurser som jag är behörig till men nu står det på tre av dem att jag är obehörig. Är antagen till en på 15hp och de övriga är inte över 15 så kunde bli antagen till åtminstone en till

Kan ni lösa gåtan eller måste jag ringa dem och fråga varför det är såhär?


   
Citera
Ämnesstartare

gammalumare: Kan ni lösa gåtan eller måste jag ringa dem och fråga varför det är såhär?

ring! minns oxå att jag stod att jag var obehörig till ngt program i vintras, ringde o frågade o det var ngt systemfel bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

ring! minns oxå att jag stod att jag var obehörig till ngt program i vintras, ringde o frågade o det var ngt systemfel bara. 

aa, får göra, tackTumme upp


   
SvaraCitera
reben

va hur kan du se att du är antagen


   
SvaraCitera
reben

ps du kan bli antagen till 150% väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
va hur kan du se att du är antagen

kom  på att det stod behörig. 

reben: ps du kan bli antagen till 150% väl

Minns ej :S  har släppt all info om det där... Kursen jag är behörig till (kmr nog bli antagen) är halvfart, 50%


   
SvaraCitera
reben

gammalumare: Minns ej :S  har släppt all info om det där... Kursen jag är behörig till (kmr nog bli antagen) är halvfart, 50%

m men jag tror man kan bli antagen till 45hp per termin kmr inte ihåg för jag skulle aldrig själv överväga att göra ngt sånt :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

m men jag tror man kan bli antagen till 45hp per termin kmr inte ihåg för jag skulle aldrig själv överväga att göra ngt sånt :s

Ja, jag skrev ju det i trådstarten (eller menade det)... Att den jag ska antas till är på 15 och resten är inte över 30 så kan bli antagen till åtminstone en till

Vrf? Jag läser ett program redan men valde kurser ändå


   
SvaraCitera
reben

gammalumare:

Ja, jag skrev ju det i trådstarten (eller menade det)... Att den jag ska antas till är på 15 och resten är inte över 30 så kan bli antagen till åtminstone en till

Vrf? Jag läser ett program redan men valde kurser ändå

för att jag inte e plugg häst ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

för att jag inte e plugg häst ?

Är inte heller. Är klassens motsats till pluggis


   
SvaraCitera
reben

gammalumare:

Är inte heller. Är klassens motsats till pluggis

ok palla dra på sig mer stress än man behöver


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ok palla dra på sig mer stress än man behöver

Bara hoppa av kursen, i värsta fall??


   
SvaraCitera