Aviseringar
Rensa alla

Kuslig röst


1Thegirl1:
Spelade in min röst på kvällen eftersom jag ville veta vilka ljud jag gör på kvällen och ifall jag snarkar. Helt plötsligt hörde jag en kvinnaarrow-10x10.png säga på engelska, ok love, , bye pumpkin, i love you....  På inspelningen. Det lät så jävla kusligt och det var en jäva läskig lugn låt i bakgrunden.  Vad ska jag göra? Jag är as rädd.. Känner någon igen sig? Vet inte vad jag ska göra. Vill veta vart det här kan komma ifrån. Är det ande i huset eller. Jag tror inte på andar men man vet aldrig. Kan ni hjälpa mig och länka ifall det är någon Om också har drabbads av det här. 🙁

Hur länge ljöd låten och var det en gammal låt?


   
SvaraCitera

Ljud från en tv?


   
SvaraCitera

1Thegirl1: Hur lägger man ut en video? Fan riktigt fail

https://files.idontgetlaid.com/data/public/38f9d3.php

Do it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Ljud från en tv?

Nej 🙁


   
SvaraCitera

aristoteles:

https://files.idontgetlaid.com/data/public/38f9d3.php

Do it!

Det här är troligen intearrow-10x10.png den webbplats som du ville besöka!

Du försökte öppna files.idontgetlaid.com, men du kom i stället tillarrow-10x10.png en serverarrow-10x10.png som uppges vara verify_fail.webserverarrow-10x10.png.ye.lan. Det kan bero på att servern är felkonfigurerad eller på något allvarligare. En bedragare i nätverket kanske försöker lura dig att besöka en falsk (ocharrow-10x10.png kanske skadlig) versionarrow-10x10.png avfiles.idontgetlaid.com.

hahaha nejtack 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Hur länge ljöd låten och var det en gammal låt?

18 SEK och det var lugn bakgrunds musik. Tror att det var en gammal


   
SvaraCitera

Xuzkie: hahaha nejtack 😛

Som jag skrev behöver du acceptera certificatet ty jag betalar inte massa tusenlappar för ett cert^^

My my my, the ignorance of the peasantry...Rullar ögonen


   
SvaraCitera
mynona

Jag har hört att det kan komma med obehagliga "röster" och ljud om man spelar in i ett tyst rum, särskilt om man spelar upp bandet baklänges. Om det är sant vet jag inte vad det beror på, men du ska inte vara rädd för andrar. Vem vet, det kan bero på något slags fenomen med ljudvågor eller liknande som fått ljud att färdas från en annan plats på något sätt som vi ännu inte känner svaret på, eller som något obskyrt vetenskapligt experiment kanske vet svaret på. 


   
SvaraCitera

alltid vela göra det... men alltid varit så SJUKT RÄDD för att det skulle hända nå liknande 🙁

elr tänk om man filmar sig själv medan man sovr o så ser man nån röra sig mot en 🙁 elr se hur dynan sjunker ned vid kanten på sängen, som om det sätter sig nån där. Gråter


   
SvaraCitera

Xuzkie: hahaha nejtack 😛

det är kameler


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent: det är kameler

Det är min kamelserver såatteRodnar Varför webbläsaren klagar är för att siten kör https(kryptering) men har inget fint betalt certificat som företag använderMycket glad


   
SvaraCitera

aristoteles: inget fint betalt

you should get laid, maybe that solves the problem hahah
Camel.jpg


   
SvaraCitera

Awww så söööt. Ser precis ut som Aristó! Glad


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent: you should get laid, maybe that solves the problem hahah

You tell my wife!

Xuzkie: Awww så söööt. Ser precis ut som Aristó!

Det är jag, faktum är att alla kamelbilder du kan hitta på google är jag och mina polareRodnar


   
SvaraCitera

1Thegirl1: Nej 🙁

Från någon grannes tv? eller liknande


   
SvaraCitera