Aviseringar
Rensa alla

Kväljningar av att röka


Dåren:

Det vet du av egen erfarenhet då, förmodar jag?
Vore ju endast korkat och idiotiskt att öht svara i tråden annars menar jag.

Jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jo

Du verkar väldigt övertygande, så jag tror dig. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ska jag läsa en bok, ta en cigarett och må finfint [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar spy ibland[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar inte heller må så bra när jag druckit typ 3liter kaffe utan att äta på 48timmar och sen röker,
misstänker att det har något med maten att göra, och om man svalt mycket luft. misstänker alltså. Är du verkligen sugen när du röker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conrad:

misstänker att det har något med maten att göra, och om man svalt mycket luft.

Det märkliga är att jag fått detta problem i samband med att jag har fått tillbaka aptiten. Jag äter alltså mycket och nyttig mat, samt tränar och sover ordentligt.

Conrad:

Är du verkligen sugen när du röker?

Definiera sugen. För det mesta är jag sugen när jag tänder en cigg, men ibland tar jag en bara för att jag inte har något bättre för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Definiera sugen. För det mesta är jag sugen när jag tänder en cigg, men ibland tar jag en bara för att jag inte har något bättre för mig.

Sugen som i "jag måste ha en jävla cigg!!!11 -röda ögon-"
typ? Att ta en för att man inte har något bättre för sig brukar inte vara så gott[sad]
Sväljer du mycket luft när du röker eller i allmänhet?
för det kan ge kväljningar vet jag, prova att dricka sodavatten innan och så rapar du lite[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Det märkliga är att jag fått detta problem i samband med att jag har fått tillbaka aptiten. Jag äter alltså mycket och nyttig mat, samt tränar och sover ordentligt.

oj, din kropp kanske på ett hemligt sätt talar om för dig att du borde sluta.. vad vet jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

kroppen visar att den inte alls tycker om att jag röker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conrad:

Sväljer du mycket luft när du röker eller i allmänhet?

Nej.

Conrad:

oj, din kropp kanske på ett hemligt sätt talar om för dig att du borde sluta.. vad vet jag...

Antar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Nej.

då gissar jag på magsår eller något annat sånt där otrevligt!
om du lagt om kost och så kan det bidra till att du mår illa eller så näru röker.. fan nu ska jag ta min morgoncigg[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conrad:

då gissar jag på magsår eller något annat sånt där otrevligt!

Det betvivlar jag starkt.

Conrad:

om du lagt om kost och så kan det bidra till att du mår illa eller så näru röker..

Verkar helt ologiskt att jag får kväljningar nu när jag äter rätt, istället för förut när jag knappt åt någonting alls. Men jaja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din kropp gillar det inte. Var samma för mig när jag rökte. På morgonen känner man verkligen hur jävla äckligt cigg är... Röksmaken och allt sunk som hör därtill. Sedan mår iaf inte jag bra av första morgonciggen. Blir nervös och jobbig.


   
SvaraCitera

fan vad man blev röksugen av att läsa tråden 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Din kropp gillar det inte. Var samma för mig när jag rökte. På morgonen känner man verkligen hur jävla äckligt cigg är... Röksmaken och allt sunk som hör därtill. Sedan mår iaf inte jag bra av första morgonciggen. Blir nervös och jobbig.

Jag avskyr nikokicken på morgonen, för jag blir dåsig och yr. Har aldrig gillat "kicken" visserligen.


   
SvaraCitera