Aviseringar
Rensa alla

Kvällsunderhållning...


Ämnesstartare

supply:

varför?!

snälla [cute]

dazed:

Jag vet inte, jag är lite besviken. 8-3 nu förresten.

dazed:

9-3 [cheers]

Blåbärt:

Sverige - Lettland, ställningen är 3-7

lettland vinner? [n]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

lettland vinner? [n]

Nej Sverige, förlåt, Lettlands försvarsspel är kassare än coldplay


   
SvaraCitera

Det går väldigt lett för Sverige just nu, vilken lettnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej Sverige, förlåt, Lettlands försvarsspel är kassare än coldplay

dazed:

Det går väldigt lett för Sverige just nu, vilken lettnad.

höhö


   
SvaraCitera

Blåbärt:

höhö

Nu fick dock Lettland in ett fjärde mål men det är en minut kvar så det verkar tämligen värdelöst för våra baltiska vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nu fick dock Lettland in ett fjärde mål men det är en minut kvar så det verkar tämligen värdelöst för våra baltiska vänner.

När är nästa match?


   
SvaraCitera

Jag sitter och ser på sån där ishockey, men det går dåligt så det är inte kul. Borde kanske sova istället men det är heller inte kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

ag sitter och ser på sån där ishockey, men det går dåligt så det är inte kul. Borde kanske sova istället men det är heller inte kul.

öppna en konjak![love]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

öppna en konjak!

JA! Vilken toppenide! Tack!! Här ska det drickas konjak! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

JA! Vilken toppenide! Tack!! Här ska det drickas konjak! [shake]

Men Guaje... varför kan du inte sova?


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Men Guaje... varför kan du inte sova?

Vill du bli av med mig? [sad] Nej men anledningen till att jag inte vill sova är att morgondagen troligtvis kommer bli hemsk och därför vill jag inte avsluta den här. Jag tycker det är klokt tänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vill du bli av med mig? [sad] Nej men anledningen till att jag inte vill sova är att morgondagen troligtvis kommer bli hemsk och därför vill jag inte avsluta den här. Jag tycker det är klokt tänkt.

Nej!

Vad kommer göra den så hemsk?


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Vad kommer göra den så hemsk?

Lite familjeproblem jag inte ska förstöra denna underhållningstråden med. Här ska vi ha kul! [smile] Tycker bara det är lugnt och skönt nu när övriga i huset sover och då känns det tråkigt att inte ta vara på det, dessvärre är jag sjukt trött och måste nog tyvärr ge mig snart ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Lite familjeproblem jag inte ska förstöra denna underhållningstråden med. Här ska vi ha kul! [smile] Tycker bara det är lugnt och skönt nu när övriga i huset sover och då känns det tråkigt att inte ta vara på det, dessvärre är jag sjukt trött och måste nog tyvärr ge mig snart ändå.

aha. Jag tänkte se http://svtplay.se/t/166297/_21_peter_forsberg
Ser ut att kunna vara ett bra program[y]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Ser ut att kunna vara ett bra program

Just det ja, det missade jag idag. Det kanske man skulle se, det orkar jag dock inte nu. Så se det och säg om det är värt att se så har jag nåt att göra imorgon natt. [bigsmile]


   
SvaraCitera