Aviseringar
Rensa alla

Kvartsfinalerna lottade.


Ämnesstartare

Här är kvartsfinalerna:
Real Madrid - Tottenham
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Inter - Schalke 04

det blir sen real madrid/tottenham mot barcelona/shakhtar och chelsea/man mot inter/schalke i semminfinalerna

ett par bra matcher där faktiskt

hur tror ni det slutar? jag skulle tro att real slåt tottenham, barca slår shakhtar, chelsea slår man utd och inter slår schalke

hala madrid!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

patrick bateman:

Real Madrid - Tottenham
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Inter - Schalke 04


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Real Madrid - Tottenham
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Inter - Schalke 04

chelsea slår man utd min vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När spelas matcherna, och på vilka kanaler?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

chelsea slår man utd min vän

no way soucka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

När spelas matcherna, och på vilka kanaler?

tuff fråga jag får då

matcherna lär spelas på viasat fotboll och tv10 preis som åttondelerna. den 5 0ch 6 april är första matcherna och returerna spelas den 12 och 13 april. tror jag iaf ska stämma

kebu12:

no way soucka!

ska vi slå vad?


   
SvaraCitera

Vilken jävla skitlottning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vilken jävla skitlottning.

varför det?

jag är nöjd med den, enda saken jag inte gilla är att det kan bli el clasico i semin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror:

Real Madrid - Tottenham
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Inter - Schalke 04

Hoppas:

Real Madrid - Tottenham
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Inter - Schalke 04


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tuff fråga jag får då

matcherna lär spelas på viasat fotboll och tv10 preis som åttondelerna. den 5 0ch 6 april är första matcherna och returerna spelas den 12 och 13 april. tror jag iaf ska stämma

Jaha långt kvar alltså. Vill försöka sätta mig in mer i fotbollen än vad jag är just nu, men har aldrig haft viasat. Men går det att se på 10:an så är jag glad, den ska jag förhoppningsvis ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Real Madrid - Tottenham
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Inter - Schalke 04

Lite osäker på sista matchen. Inter kallas ju inte Pazza Inter för inget. De kan få hjärnsläpp och förlora så det sjunger om det, men de kan även få flipp och köra över Schalke, hmm.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

varför det?

Därför att 3 utav dem känns givna på förhand och den 4e kommer bli en rätt tråkig historia.

Barcelona - Shakhtar
Visst kan Shakhtar hota Barcelona i Ukraina men i Barcelona vinner Barca ändå med 2,3 mål så är det slut på det roliga.

Inter - Schalke
Kommer förvisso bli jämt resultatmässigt men Inter kommer ta sig vidare på någon Schalkemiss och aldrig riktigt vara hotade.

Real Madrid - Tottenham
Tottenham är väl förvisso i sina bästa stunder kanske europas bästa lag men det var många månader sedan de visade upp det spelet och när det verkligen gäller kommer de naturligtvis vika ner sig och Real går enkelt vidare.

Chelsea - United
Stormöte som känns rätt öppet men matcherna dessa i mellan är sällan särskilt underhållande. Första matchen kommer bli ett riktigt sömnpiller, andra matchen när det ska till att avgöras kan iofs bli riktigt spännande.

Så anledningen till att jag tycker det är en skitlottning är att det tyvärr inte kan sluta på så många sätt. Hade ju varit roligare att se Real mot Chelsea, Inter mot United eller nåt sånt. De hade känts mer ovissa. Men jag har gärna fel. Mycket gärna fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Jaha långt kvar alltså. Vill försöka sätta mig in mer i fotbollen än vad jag är just nu, men har aldrig haft viasat. Men går det att se på 10:an så är jag glad, den ska jag förhoppningsvis ha.

ja en bit kvar faktiskt

haha ok kul att du har 10an då [smile]

passaro:

Lite osäker på sista matchen. Inter kallas ju inte Pazza Inter för inget. De kan få hjärnsläpp och förlora så det sjunger om det, men de kan även få flipp och köra över Schalke, hmm.

nja tror inte inter tappar det. ser mycket bättre ut nu när benitez är borta

El Guaje:

Barcelona - Shakhtar
Visst kan Shakhtar hota Barcelona i Ukraina men i Barcelona vinner Barca ändå med 2,3 mål så är det slut på det roliga.

ja den matchen är redan avgjord kan man säga

El Guaje:

Inter - Schalke
Kommer förvisso bli jämt resultatmässigt men Inter kommer ta sig vidare på någon Schalkemiss och aldrig riktigt vara hotade.

också typ avgjord

El Guaje:

Real Madrid - Tottenham
Tottenham är väl förvisso i sina bästa stunder kanske europas bästa lag men det var många månader sedan de visade upp det spelet och när det verkligen gäller kommer de naturligtvis vika ner sig och Real går enkelt vidare.

real ska vinna men är ändå rätt cool match tycker jag, kan bli bra

men det är bra så här

hellre inter-schalke nu än att det hade blivit inter-real och schalke mot shaktar. jag vill ha ut de mindre lagen så att det inte blir som lyon-bayern i semin förra året, var astråkigt

real-barca i semin och chelsea-inter hade varit coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barcelona-Shaktar: Barcelona brukar alltid ha problem mot "mindre" lag i europaspel (tänker på Rubin Kazan framför allt) så jag tror att de kommer få det tufft. Jag tror att Shaktar går vidare.

Inter-Schalke 04: Om Inter står för favorittrycket så klarar de detta.

Chelsea-Man Utd: United levererar resultat utan att egentligen spela bra så jag tror att den styrkan avgör till deras fördel.

Real Madrid-Tottenham: Förvånad över att Tottenham slog ut Milan. Kommer nog bli väldigt jämnt men att Real Madrid tar det tillslut p.g.a. erfarenheten av Champions League.


   
SvaraCitera