Aviseringar
Rensa alla

Kvinna diskriminerad pågrund av bröstorlek


rogernw:

Har aldrig sett en man träna utan tröja men... kanske bara är jag. 

Sett det en gång på 2 år, riktigt slisk som var tvungen att visa hela gymmet att han hade byggt en bra kropp.. :/ Han körde dock bara utan tröja på en maskin i typ 5 minuter.


   
SvaraCitera
höna

värre när karlar har joggingbyxor långt ner så kuken syns som en bula 🙁 blir illa till mods av det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
värre när karlar har joggingbyxor långt ner så kuken syns som en bula 🙁 blir illa till mods av det. 

Mycket glad


   
SvaraCitera

rogernw:

Har aldrig sett en man träna utan tröja men... kanske bara är jag. 

Tunna linnen som knappt täcker något/barbröstad är rätt vanligt. För killar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: Och nej man är ej kvinnorättskämpe för att man tycker att kvinnor ska få gå klädda hur de vill bara för att man ska få objektifiera dem.

Jag tror majoriteten här håller med om att kvinnor borde få ha på sig vad de känner för.

De som moraliserar kring människokroppen dör troligen ut om någon generation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Victimblaming dvs, fruktansvärt. Kvinnor har väl rätt att bli våldtagna varsomhelst!

#feminism


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jag tror majoriteten här håller med om att kvinnor borde få ha på sig vad de känner för.

De som moraliserar kring människokroppen dör troligen ut om någon generation.

Man hoppas ju 


   
SvaraCitera
Kudhos

herkuled: Nej

Löjlig grej att störa sig på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herkuled: Nej

gäller samma regler storbystade eller storkukiga män? att detta händer 2016 eller någonsin??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: storkukiga män?

Om halva kuken hänger ut så kan det nog hända att någon blir missnöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Om halva kuken hänger ut så kan det nog hända att någon blir missnöjd.

halva brösten hängde inte ut och bröst är inte könsorgan och för övrigt -> man får se ut hur självaste fan man vill så länge man bär atletiska kläder enligt deras dresscode

detta var ren diskriminering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herkuled: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det mest ironiska av allt är att ontario är den enda provinsen i hela nordamerika där det är lagligt för kvinnor och tjejer och gå topless på offentliga platser. det var dvs lagligt för henne att gå ut från gymmen när som helst och dra av sig både linne och bh men några skitstövlar ville diktera hur hon skulle se ut när hon följde etikettreglerna inne på gymmet.


   
SvaraCitera
O.G.
 O.G.

ceka92:
det mest ironiska i hela historien är att ontario är den enda provinsen i hela nordamerika där det är lagligt för kvinnor och tjejer och gå topless på offentliga platser

Falskt. Det är lagligt att gå topless i majoriteten av delstaterna i USA.

ceka92: att detta händer 2016

Ett årtal är inget argument.

On topic, så tycker jag att det är löjligt av gymmet. Men, då det är ett privatägd gym ska de självklart få bestämma själva. Om man tycker att deras beslut är fel så slutar man träna där. Slutar tillräckligt många så ändrar de sig nog ganska så snart.


   
SvaraCitera
time
 time

O.G.: Falskt. Det är lagligt att gå topless i majoriteten av delstaterna i USA.

Nordamerika och USA är inte samma sak och Ontario ligger i Kanada.


   
SvaraCitera