Aviseringar
Rensa alla

KVINNOR


Ämnesstartare

Nu jävlar ska ni få nått riktigt opolitiskt korrekt och mansgrisigt att bita i - nämligen:

Varför är kvinnor så jävla dumma och naiva egentligen?

Ta tex det fenomenet att ALLA riktigt tungt kriminella som sitter i finkan har tusen och åter tusentals kvinnor som beundrar dem och gärna vill gifta sig med dem??

Idoldyrkan - vilket kön sysslar oftast med detta och gärna i unga åldrar och förnedrar sig själva till det yttersta - Jo, det kvinnliga könet...

Invandrare - Vilka verkar älska blattar och gärna vara tillsammans med nån trevlig blatte som gärna förtrycker dem och behandlar dem som sin personliga ägodel, JO - kvinnor!

Chefer - Ja nuförtiden verkar det ju vara allmän vilja att helst varenda chef skall vara kvinna, då är frågan - vilka chefer är mest jävla inkompetenta och verkligen gör skäl för att INTE kvotering skall fortsätta - Jo, kvinnor!

Social kompetens - detta brukar ju de flesta kvinnor anse sig ha mer av än de flesta män. Då kan man undra varför i princip ALLA kvinnor på arbplatser mm snackar bakom rygg om diverse personer för att sedan kvittra och vara trevliga som små fågelungar när de pratar med dessa människor face to face?

Golddiggers - Hmmm, varför har rika äldre män ALLTID en ung vacker fru??

Logik - Om en uppgift skall lösas, låt oss säga på en arbplats tex, vem kommer med den mest ologiska och maximalt krångliga lösningen på problemet, Jo naturligtvis en kvinna!

osv osv osv osv

Dont get me wrong, älskar det kvinnliga könet men ibland undrar jag verkligen - varför i helvete beter ni er som yra hönor, liten hjärna och stor röv!


   
Citera

Ingen nyhet direkt.


   
SvaraCitera

Varenda situation du nämnt har startats av mannen. Tror jag, kanske borde läsa allt.


   
SvaraCitera

apanluktardiesel:

Invandrare - Vilka verkar älska blattar och gärna vara tillsammans med nån trevlig blatte som gärna förtrycker dem och behandlar dem som sin personliga ägodel, JO - kvinnor!

[no-no]

apanluktardiesel:

vilka chefer är mest jävla inkompetenta och verkligen gör skäl för att INTE kvotering skall fortsätta - Jo, kvinnor!

?[tired]

apanluktardiesel:

liten hjärna och stor röv!

heh, tog åt mig.


   
SvaraCitera

Jag vet, jag skäms.


   
SvaraCitera

jag sitter i finkan tjejer, skicka pm om ni är kåta och vill ha en badboy[wink]


   
SvaraCitera

Kvinnor, en helt annan ras typ [shake]
Så många konstiga infall och idéer typ [crazy]


   
SvaraCitera

Ja. Därför ska men leka med gosstjärt och leva inågonstan där män bestämmer som Saudiarabien. Mer manligt kan det inte bli. Fast där får ju man ju inte vara gay, tusan.


   
SvaraCitera

UM är dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheBear:

Ja. Därför ska men leka med gosstjärt och leva inågonstan där män bestämmer som Saudiarabien. Mer manligt kan det inte bli. Fast där får ju man ju inte vara gay, tusan.

Jodå det är helt OK, sålänge man är det som "ger"


   
SvaraCitera

apanluktardiesel:

Jodå det är helt OK, sålänge man är det som "ger"

Man får ge men inte ta alltså. Då fungerar det inte ändå för de som tar lär bli halshugna och man måste ständigt leta nya.
Fast Mona Sahlin gillar dig om du gillar gosstjärt så lika bra att stanna.


   
SvaraCitera

dumpad eller?


   
SvaraCitera

apanluktardiesel:

Då kan man undra varför i princip ALLA kvinnor på arbplatser mm snackar bakom rygg om diverse personer för att sedan kvittra och vara trevliga som små fågelungar när de pratar med dessa människor face to face?

För att de lever längre:

http://www.cracked.com/article_18468_6-reasons-assholes-are-healthier-according-...

apanluktardiesel:

Golddiggers - Hmmm, varför har rika äldre män ALLTID en ung vacker fru??

För att de lever längre:

http://www.cracked.com/article_18468_6-reasons-assholes-are-healthier-according-...


   
SvaraCitera

apanluktardiesel:

Hmmm, varför har rika äldre män ALLTID en ung vacker fru??

svårt o lista ut eller?


   
SvaraCitera

TheBear:

gosstjärt

TheBear:

tusan

hahahaha


   
SvaraCitera