Aviseringar
Rensa alla

Kvinnor fantiserar allt mer om andra kvinnor?


Ämnesstartare

Är det bara jag som har läst och hört att kvinnor allt mer fantiserar om andra kvinnor?

Jag har läst i ett flertal tidningar att näst intill alla kvinnor har haft sexuella fantasier om andra kvinnor, och bokstavligt sagt tänder på kvinnor. Är inte detta fel?!

"Hela 40% av kvinnorna hade sexuella fantasier om andra kvinnor. Varför är dessa fantasier så vanliga? Det är inte uteslutet att
vissa av dessa kvinnor, trots att de lever i heterosexuella förhållanden, egentligen ville leva lesbiskt, men av olika skäl har
förträngt denna sida av sin person och sexualitet. Kvinnan blockerar sin lust till bisexuell aktivitet men bejakar den i fantasin"

Källa: ​​​Primavi.se

Kvinnor har även sexuella fantasier om andra kvinnor när dom är tillsammans med männen. De väljer därefter att avsluta sina relationer med männen och "experimenterar" med andra kvinnor.

Då ställer vi oss frågan, varför?

Kvinnor tänder helt enkelt på kvinnornas smala och snygga kroppar istället för männens. Lättklädda kvinnor syns i stort sett överallt i dagens samhälle och det är alltid/oftast kvinnorna som hängs ut som sexobjekt. Det är två Stora faktorer som bidrar till den kraftigt ökande sexuella fantasierna om andra kvinnor.

Är det bara jag som tycker det är dags att reagera? Jag blir faktist väldigt irriterad och arg när jag läser detta, varför så lite prat om männen? [confused]


   
Citera
Ämnesstartare

Kinky.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
blum
 blum

bröst är sexigt. om världen säger att det ska vara så så blir det så. är nog inte så många som faktiskt vill ligga med tjejer bara för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Jag blir faktist väldigt irriterad och arg när jag läser detta, varför så lite prat om männen? [confused]

Ibland så tycker jag att tjejer är ett skämt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla har antagligen någon gång tänkt på hur det skulle vara att vara med någon av sitt eget kön, dock så har inte alla fantiserat om det.


   
SvaraCitera
Åtta

Hur kul kan det vara att fantisera om män, liksom? Jag hyser full förståelse för detta.


   
SvaraCitera

Kvinnorna kanske har titta på för mycket porr och lärt sig att kvinnor är sexigare än män. Av porr lär man sig dessutom att kvinna+kvinna inte =gay, vilket ju förövrigt är ganska knasigt.


   
SvaraCitera

Swenson:

Är inte detta fel?!

fel och fel, antar att det får göra som de vill


   
SvaraCitera

Tror detta bör tas med en stor nypa salt.

Bara för att de skulle haft fantasier med någon av samma kön betyder inte att de är homo- eller bisexuella.

Sedan är det ju mer accepterat bland folk att tjejer kan vara mer närgångna andra tjejer utan att vara homo.

Men samtidigt tror jag de flesta tjejer vill ha en ''riktig man'' när det väl gäller, speciellt under ägglossningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fel och fel, antar att det får göra som de vill

Ja självklart får man fantisera om vad man vill, problemet är det att hela 40% gör detta. Inte bara 5 eller 10% som hade varit förstårligt.

FreeWay89:

FreeWay89

Jo man borde ta det med en nypa salt, men lite orolig eller fundersam kan man ändå vara.


   
SvaraCitera
Åtta

Swenson:

problemet är det att hela 40% gör detta.

Jag förstår inte riktigt vad som är problemet.


   
SvaraCitera

Swenson:

Ja självklart får man fantisera om vad man vill, problemet är det att hela 40% gör detta. Inte bara 5 eller 10% som hade varit förstårligt.

Åtta:

Jag förstår inte riktigt vad som är problemet.


   
SvaraCitera

Swenson:

Jo man borde ta det med en nypa salt, men lite orolig eller fundersam kan man ändå vara.

Vad är det att vara orolig över?

Det finns gott om tjejer som vill ha en man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

Är inte detta fel?!

varför då? kvinnokroppar är ju klart mycket intressantare och finare än manskroppar


   
SvaraCitera