Aviseringar
Rensa alla

Kvinnor som misshandlar,våldtar och mördar?


Ämnesstartare

Hur vanligt är det att kvinnor misshandlar, våldtar och mördar? Jag har hört om en kvinna som våldtog en flicka och sedan mördade henne, en kvinna som jobbade som tenniscoach och våldtog en 13-årig tjej som spelade. Sedan om kvinnorna i grupp som våldtog en kille genom att köra in en gurka i röven på honom.. Och jo, var det inte en kvinnlig programledare som hade slagit sin fru?

Men jag undrar, hur vanligt är detta bland kvinnor att dom misshandlar. Jag tror det är vanligare än vad man tror. Anledningen till att det inte hörs är nog för att männen/kvinnorna som är offer till detta är rädda att ingen ska tro dom.

Vad tror ni? Är det mer vanligare än vad man tror?


   
Citera

Är garanterat vanligare än vad siffrorna som når allmänheten visar. Som du säger är det få som anmäler osv..


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Är det mer vanligare än vad man tror?

Nej det förekommer inte[no-no] Fråga bara Aftonbladet och Expressen så ska du få se att siffrorna är 0! Medan alla kvinnor i Sverige blir misshandlade.


   
SvaraCitera

folk säger ju typ "ah men det är t.o.m FLER killar som blir misshandlade av sina fruar än vad det är fruar som blir misshandlade av sina män, bara att männen inte vågar anmäla!"

mmjo, och vad grundar folket det på då, kan man undra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

mmjo, och vad grundar folket det på då, kan man undra?

Psykisk misshandel, varför skulle det inte vara sant?
Männen får ju tyvärr feg-stämpeln av samhället och dom anmäler och folk får reda på att dom blivit slagna.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Psykisk misshandel, varför skulle det inte vara sant?
Männen får ju tyvärr feg-stämpeln av samhället och dom anmäler och folk får reda på att dom blivit slagna.

Ja det är klart. Men man kan ju bara gissa iallafall? Vissa har sagt att det ÄR så, att UNDERSÖKNINGAR VISAR att fler män blir slagna av sina fruar än tvärtom - och det är ju ändå bara GISSNINGAR. Finns inga som helst bevis på.


   
SvaraCitera

Slår hon slår jag jag, simple as that [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickHed:

Slår hon slår jag jag, simple as that [cool]

Om du är ihop med en riktigt misshandlare till kvinna tror jag att du är maktlös.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Om du är ihop med en riktigt misshandlare till kvinna tror jag att du är maktlös.

Um, jag är 2 meter och väger 100 kg? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickHed:

Um, jag är 2 meter och väger 100 kg? [bigsmile]

Misshandlare kan dom. Jag har hört överviktiga kvinnor som vägt mer än sina män och blivit misshandlade av dom!


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Misshandlare kan dom. Jag har hört överviktiga kvinnor som vägt mer än sina män och blivit misshandlade av dom!

Hon lär få problem att nå upp, jag dejtar bara korta tjejer också för den delen så jag har mitt på den säkra sidan när det kommer till bitchslaps [no-no][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickHed:

Hon lär få problem att nå upp, jag dejtar bara korta tjejer också för den delen så jag har mitt på den säkra sidan när det kommer till bitchslaps [no-no][y]

Hon kan ju slå dig mellan benen, och på magen, HÅRT, och hur gör män som misshandlar sina LÅNGA överviktiga kvinnor då?


   
SvaraCitera

Kick her in the cunt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjao:

Kick her in the cunt!

Hahahahahaha!!! [blush]
Lät så jävla LOLigt XD


   
SvaraCitera

Det skulle va loligt 😛 nej men vad de kan göra mot överviktiga kvinnor är, slå i ansiktet eller typ stampa/sparka på knäet från sidan eller framifrån


   
SvaraCitera