Aviseringar
Rensa alla

Kvinnors orgasm


Ämnesstartare

aeon:

för att kvinnor ska tycka att sex är skönt och därmed vilja ha det oftare, därmed föds fler barn [love]

Om hon vill ha barn gör hon väl vad som helst för det?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Mitt inlägg är det enda svaret av relevans. Vi kanske ska lägga ner det här nu.

Det va väl mitt också. Trodde jag men sen skrev du sådär

FrökenRakel:

Självklart ska kvinnan ska ha sex av egen vilja, jag vill inte bli tvingad till sex. Men jag tycker det har blivit så mycket okej för kvinnor än för män nu att gilla sex. För män som gillar det blir perversa jävlar! [mad]

Say what?


   
SvaraCitera

aspie:

Det va väl mitt också. Trodde jag men sen skrev du sådär

Ja, förlåt. Ditt kom upp samtidigt som mitt.


   
SvaraCitera

För att ingen kvinna skulle gå med på det hela annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

För att ingen kvinna skulle gå med på det hela annars?

För att få barn skulle dom göra vad som helst. Jag vill ha barn, men jag vill vara "papparollen", så min dåvarande tjej får föda ungen.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Jag vill ha barn, men jag vill vara "papparollen", så min dåvarande tjej får föda ungen.

HAHAHA vad flummigt du skriver!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

HAHAHA vad flummigt du skriver!

Kanske för att jag väljer att undvika dem manshatiska kvinnorna.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Om hon vill ha barn gör hon väl vad som helst för det?

ja kanske det.. jag tror att när vi var människoapor var vi inte tillräckligt smarta för att fatta att samlag och graviditet hängde ihop.. därför krävdes orgasm för att göra alla females intresserade av sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aeon:

jag tror att när vi var människoapor var vi inte tillräckligt smarta för att fatta att samlag och graviditet hängde ihop.. därför krävdes orgasm för att göra alla females intresserade av sex.

Vi är dumma nu, vi måste varit intelligentare då innan kemikalierna i maten kom.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

För att få barn skulle dom göra vad som helst. Jag vill ha barn, men jag vill vara "papparollen", så min dåvarande tjej får föda ungen.

1. Nej. Barn suger.
2. Det skulle innebära att alla män skulle få sitta å runka hela tiden, eftersom ingen kvinna skulle göra det i annat syfte än att just bli med barn. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

2. Det skulle innebära att alla män skulle få sitta å runka hela tiden, eftersom ingen kvinna skulle göra det i annat syfte än att just bli med barn. [smile]

Tycker verkligen att mäns sexualitet ska bli sedd som icke-pervers utan bara naturlig!


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Vi är dumma nu, vi måste varit intelligentare då innan kemikalierna i maten kom.

så du tror att apor fattar att samlad leder till graviditet? och att alla andra djur också fattar det? Det är helt enkelt en kvarleva..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aeon:

så du tror att apor fattar att samlad leder till graviditet?

Dom har det i sin instinkt. Djur kan inte få orgasmer förutom handjuren.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Djur kan inte få orgasmer

kan du inte ?! :S Det trodde jag.. vilka djur är handdjur då?

vet att t.e.x grisar har orgasm i en timme..


   
SvaraCitera

aeon:

du

*de


   
SvaraCitera