Aviseringar
Rensa alla

Kyla


Ämnesstartare

Hirvi!

hur kallt är det hemma hos er?
bara undra, ty hemma hos oss är det -21°C. För tillfället.


   
Citera

-2 just nu. Hatar det.


   
SvaraCitera

1°C just nu, väldigt ovanligt för att vi brukar ligga på minus 


   
SvaraCitera

1- just nu


   
SvaraCitera

Ingen aning och jag bryr mig inte heller för jag går typ aldrig ut ändå


   
SvaraCitera

-5

känns verkligen som vinter nu med all snö som har kommit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SolSkur:
-5

känns verkligen som vinter nu med all snö som har kommit.

Jodu, det ha snöa som in i helvete i år.
Jag kan knappt se varken växthuset eller bilarna längre, det är ett under att taket håll på volvon, borde ju ge väg.


   
SvaraCitera

Idag är det äckligt kallt ute. -10


   
SvaraCitera

-7 grader kallt enligt mobilen. Massa snö och is ute. Det värsta är mina finskor som jag väljer att gå ut med som jag knappt kan gå på is med och snö i backe, vidriga skor men dem är hela så jag får inte in snö i skorna. Jag har ett par andra bra skor som är lite trasiga som jag tänkt laga men min äldre bror säger att det inte är värt så nu funderar jag lite, det är ju billigare att laga dem än att köpa nya.


   
SvaraCitera

omkring mellan -0, 10 eller -10. inte mer än så.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
-7 grader kallt enligt mobilen. Massa snö och is ute. Det värsta är mina finskor som jag väljer att gå ut med som jag knappt kan gå på is med och snö i backe, vidriga skor men dem är hela så jag får inte in snö i skorna. Jag har ett par andra bra skor som är lite trasiga som jag tänkt laga men min äldre bror säger att det inte är värt så nu funderar jag lite, det är ju billigare att laga dem än att köpa nya.

hur står du ut? varför ska du gå ut med finskor på en fattig januari-dag?


   
SvaraCitera

hxiley:

hur står du ut? varför ska du gå ut med finskor på en fattig januari-dag?

Ja jag vet inte, det är ju som tur är inte så att dem förstörs på nått sätt mer att sulorna inte är bra. Jag tycker inte månderna spelar så stor roll hur mycket pengar jag har men ja, man gör sig av med mycket pengar i December, det känns i plånboken.
Sen var det dem enda hela skorna jag hade när det var snö och jag har inga andra bra skor så det var mitt enda alternativ. :/
Insåg att skriva finskor och inte fin skor ger lite olika innebörd haha.


   
SvaraCitera

Jag hatar kylan. Får så ont i kroppen av det. Inne och Ute. Inne är det normalvarmt.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Ja jag vet inte, det är ju som tur är inte så att dem förstörs på nått sätt mer att sulorna inte är bra. Jag tycker inte månderna spelar så stor roll hur mycket pengar jag har men ja, man gör sig av med mycket pengar i December, det känns i plånboken.
Sen var det dem enda hela skorna jag hade när det var snö och jag har inga andra bra skor så det var mitt enda alternativ. :/
Insåg att skriva finskor och inte fin skor ger lite olika innebörd haha.

just därför som jag hatar julen och att den förstördes när jag insåg att tomten inte existerade.
köp hela sulor, jag har inga och mina fötter mår sämst av det.


   
SvaraCitera

hxiley: just därför som jag hatar julen och att den förstördes när jag insåg att tomten inte existerade.
köp hela sulor, jag har inga och mina fötter mår sämst av det.

Ja, när jag var liten trodde jag på tomten nu venne fan.
Ja, jag borde gå och köpa riktiga hela sulor. Ja gud ja, man kommer i kontakt direkt med själva skon som är hård, förstår att det blir kaos för fötterna.


   
SvaraCitera