Aviseringar
Rensa alla

Kylan eller värmen?


Smilen
Ämnesstartare

Vad föredrar du? Värme eller kyla vi har? 
Det är ofta varmt nu i mitten av juli. Det var även riktigt varma dagar i juni. 

Vill man ha kylan får man nästan åka upp till nordväst om Kiruna.


   
Citera

Gillar mest maj (vädermässigt typ) det är liksom inte kokhett men fortfarande rätt så varmt, dessutom är det ändå ett tag kvar tills det blir riktigt kallt


   
SvaraCitera

Jag gillar väl både milda vintrar utan för mycket snö och halka och alltför sträng kyla som sommar med sol och värme. Men de senaste veckorna tycker jag att det varit alltför varmt trots att dagtid på jobbet har vi AC och likaså i min egna fastighet på landet har jag AC så jag har 23 grader inomhus dygnet runt, trots att det kostar en slant. 

Nu har jag semester och är nästan hela dagarna på stranden vid Kalmarsund och just nu är jag hos mina föräldrar på Öland och är nästan hela dagarna på stranden vid Kalmarsund.

Men vi behöver regn i massor då den mesta växtlighet håller på att torka upp och dör. Risken för bränder är uppenbar i synnerhet vid blixtnedslag. Gråter


   
SvaraCitera
Kokain

Jag gillar värmen. Nackdelen är att det är svårt att somna när det är så varm i rummet (även fast man sover utan kläder) 


   
SvaraCitera

jag kan typ dö för lite kyla just nu
lever på iskalla duschar


   
SvaraCitera

Smilen:
Vad föredrar du? Värme eller kyla vi har? 
Det är ofta varmt nu i mitten av juli. Det var även riktigt varma dagar i juni. 

Vill man ha kylan får man nästan åka upp till nordväst om Kiruna.

Hmm varmt varmt varmt  och ÄNNU mera varmt HELT KLART ^^ de som vill ha kyla kan flytta till Alaska och bo därArgRullar ögonen

Sitta ute på tomten och bara glassa i solen med KALL monster i rävtassen ^^CoolSkål  och härlig dreampop/syntpop musik/freestyleHjärtaHjärtaHjärta sen kan man hitta på så MYCKET MER på när det varmt ute//picknick/musikvideos//spännande VILDA äventyr ^^Rodnar

Oh när det är varmt typ 20-25 grader och mycket härlig sol så kan man åka hit och dansa//festa /spela in videos och massa annat busigt RodnarHjärtaSöt


   
SvaraCitera

Vi får skynda på växthuseffekten så att vi kan närma oss 40 grader i Sverige 


   
SvaraCitera

Tycker det ska vara lagomtSkadeglädje


   
SvaraCitera

Fryser hellre än att svettas 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

SDniklas:
Tycker det ska vara lagomtSkadeglädje

Lagom är 21-25 grader?


   
SvaraCitera

Hm ja? nu väntar på våren/sommaren ska komma ^^RodnarHjärta

Den här årstiden vill man bara den ska gå snabbtTumme ned


   
SvaraCitera

Än så länge är det ju bara svalt och regnigt. Snart kommer kylan, snön och halkan. Hoppas att jag inte hamnar i diket med bilen i vinter.  Skeptisk


   
SvaraCitera