Aviseringar
Rensa alla

kyss m.m. på första dejten?


sheltiegirl:

oj så glada alla på denhär tråden va då!..

Men alla USA-guds-dejts-filmer får en att kräkas för att de kom på en sådan dum regel om vad som är fel och inte. Visst att man kanske borde lära känna varandra men jag tycker att man ska gå på känn istället för att styras av en regel.


   
SvaraCitera

vem fan bryr sig, känns det rätt så gör det. herregud vad folk har problem. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle tycka att träffen vore lite misslyckad om jag inte kysst tjejen.

Det handlar om hur man skött sig: hur man lyckas bygga rapport och attraktion i allmänhet.

Om tjejen man träffat visar sig vara intressant, söt osv så hade jag bara blivit glad ifall tjejen tog initiativet att kyssa före mig.


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

oj så glada alla på denhär tråden va då!..

[cute]


   
SvaraCitera

Lite skillnad på en kyss och ett blowjob liksom...


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

kille ganska snart, är det dumt att kyssa honom/låta han kyssa mig eller får det mig att framstå som billig

Du märker om det blir något mellan er, om du nu känner för det gör det?


   
SvaraCitera

Vad är det för fel med att verka billig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen när blev en kyss billig?


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

ska på en första dejt med en kille ganska snart, är det dumt att kyssa honom/låta han kyssa mig eller får det mig att framstå som billig? gärna svar från killar..

du kan göra vad du vill men på tredje dejten så förväntar sig de flesta killar att tjejer ska liggga med de .Så är normerna lixom [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte ta det steget redan på första dejten, speciellt inte om ni inte träffats förr. Men om han vågar kyssa dig så fine, hihi 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wastedp0tential:

Men om han vågar kyssa dig så fine, hihi 🙂

[y]


   
SvaraCitera

wastedp0tential:

Du behöver inte ta det steget redan på första dejten, speciellt inte om ni inte träffats förr. Men om han vågar kyssa dig så fine, hihi 🙂

Till pojken:
Du behöver inte ta det steget redan på första dejten, speciellt inte om ni inte träffats för. Men om hon vågar kyssa dig så fine, hihi 🙂

Enligt din logik så skulle ingen av dom ta första steget på första dejten=Nej, du ska inte kyssa honom.

[confused][confused][confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Enligt din logik så skulle ingen av dom ta första steget på första dejten=Nej, du ska inte kyssa honom

Jag fattar inte vad du menar.

Det jag menade med mitt svar var att hon inte behöver känna sig tvungen att kyssa killen på första dejten redan, om hon inte vill det. Men om det känns rätt så go for it lixom.


   
SvaraCitera

Nachac:

Men gör vad du känner för. Var inte så jävla styrd.


   
SvaraCitera

dejtande är ett jävla låtsasord.


   
SvaraCitera