Aviseringar
Rensa alla

Kyss, och sen?


Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

Okej. Jag har gjort en tråd innan om denna killen. Saker har gått bra och framåt!! Vi träffades för några dagar sedan, han ville gå ut och gå, så vi gjorde det. Killen stannade mig. Han lät jätte nervös, han hade varit ovanligt nervös hela dagen. Jag ger han en kram, för ah, han hade ställt sig mitt emot mig och såg nervös ut. Killen berättar att han tycker om mig, kyss. Tar hans hand och vi går sista biten. Sen var det inte jätte mycket mer om de, han åkte hem igen. Allt detta med kärlek är veklingen jätte nytt för mig, det skulle kunna vara mitt första förhållande som är pågång nu. Jag tänker att en relation är en process som inte kan bli självklar direkt.. Eller? Jag känner mig fruktansvärt mycket som en amatör. Nu är det svårt för mig att veta om jag ska göra något speciellt eller bara fortsätta träffas och se vad som händer. Ja, jag tycker om denna killen väldigt mycket. Tanken på att presentera han som min kille framför familj och vänner känns lite skrämmande. Jag är ung och är jätte osäker på om min familj kommer se på det seriöst eller hur det blir. Tänker jag för mycket? Vad händer nu?


   
Citera

tror att du tänker för mycket, men det är väl helt normalt
med tanke på hur nervös han verkade vara så gör han nog också det

fortsätter ni att träffas så försvinner nervositeten och ni börjar bete er normalt, se då vad som händer


   
SvaraCitera

piv


   
SvaraCitera

dessa trådar ä gött sega, är de ens nån som fått ett bra svar hur dom ska bära sig åt?? antagligen väldigt få isåfall men de är tyd helt ok att spama sådana trådar men när de handlar om ett spel 2 trådar så går de tydligen inte bra... fattar inte konseptet här, vissa saker går tydligen bra massa gånger men andra inte, sen har ja provat skriva i en gammal tråd men man får ingen respons för den tråden ligger 20 st neråt typ vilket gör att ingen kollar in den igen...


   
SvaraCitera

Bara ta det som det kommer


   
SvaraCitera

handendärnissen: men de är tyd helt ok att spama sådana trådar men när de handlar om ett spel 2 trådar så går de tydligen inte bra... fattar inte konseptet här, 

Hittar du ut själv, eller?


   
SvaraCitera

yes

rotorblad:

Hittar du ut själv, eller?


   
SvaraCitera

Bara att fortsätta umgås och göra det som känns naturligt. I takt med att ni blir mer bekanta med varandra lär nervositeten försvinna. 
Det är naturligt med en massa tankar, men de leder sällan till något konstruktivt i sådana här fall.


   
SvaraCitera

Första gången jag var med min nuvarande pojkvän låg vi och kramades i hela 5 timmar (!) för att vi var så nervösa. Nu, 5 månader senare, är vi jättebekväma med varandra och är hur lyckliga som helst. 
Bara fortsätt träffas och sen får du se vad som händer. Kanske är detta din framtida kille? 


   
SvaraCitera