Aviseringar
Rensa alla

Kyssa tjejer runt halsen


Ämnesstartare

Om man kysser en tjej, och hon sedan plötsligt puttar ner ens huvud mot halsen, vad faan gör man då? Pussar? Slickar? Suger? Killar brukar väl endå inte vara dom som ger sugmärke?
Jag är förvirrad


   
Citera

nacken är en av kroppens erogena zoner. pussa på bara,sug eller gör vad som känns bra.


   
SvaraCitera

man slaffsar sensuellt och sedan ryker kläderna av så ska man slaffsa på andra ställen


   
SvaraCitera

vsg


   
SvaraCitera
seasaw

konto9123:

Om man kysser en tjej, och hon sedan plötsligt puttar ner ens huvud mot halsen, vad faan gör man då? Pussar? Slickar? Suger? Killar brukar väl endå inte vara dom som ger sugmärke?

puss, kyss, sug, stöna, viska fina saker i örat omvartannat mmmmm jag säger bara det

bara det känns okej för dig med!


   
SvaraCitera
seasaw

kanske värt att testa att bitas lite lätt om tjejen har en fling på twilight/edward/andra vampyrer


   
SvaraCitera
Draug

väs henne i öret och grymta Gutturala läten, funkar varje gång[cool]


   
SvaraCitera

man knuffar bort henne och säger: det där ger du fan i [mad]


   
SvaraCitera

bit


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

konto9123:

Om man kysser en tjej, och hon sedan plötsligt puttar ner ens huvud mot halsen, vad faan gör man då? Pussar? Slickar? Suger? Killar brukar väl endå inte vara dom som ger sugmärke?
Jag är förvirrad

Falcon punch i magen på henne.
Hon kommer förstå vinken.


   
SvaraCitera

brukar kvinnor dra ner män till halsen? av min erfarenhet hamnar de där på eget bevåg.

tjejer fungerar olika, så se vad som får henne att låta mest. hårda pussar, ja.


   
SvaraCitera

konto9123:

Killar brukar väl endå inte vara dom som ger sugmärke?

😀


   
SvaraCitera
Paseo

när min pojkvän använder sin äckliga tunga för mycket eller det börjar lukta slem trycker jag ner hans huvud mot halsen av ren avsmak
kan va det


   
SvaraCitera

Paseo:

det börjar lukta slem

hihi


   
SvaraCitera

bit


   
SvaraCitera