Aviseringar
Rensa alla

Ladda hem.


Ämnesstartare

Den som åkte fast erkände väl med?


   
SvaraCitera

chansen att åka dit när man laddar ner är liten,den är större när man seedar (laddar up) men stänger man av seddet så är risken löjligt liten[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

chansen att åka dit när man laddar ner är liten,den är större när man seedar (laddar up) men stänger man av seddet så är risken löjligt liten

Du har större chans att flera gånger om bli miljonär på ett lotteri än att åka dit för illegal fildelning.


   
SvaraCitera

DinGud:

Du har större chans att flera gånger om bli miljonär på ett lotteri än att åka dit för illegal fildelning.

s
å kan man också säga [y]


   
SvaraCitera

Ifrån en medlemssida som tex torrentleech är nog risken minimal.

Däremot när IPRED kommer igång bör du akta dig för till största delen filmer, och radiohoramusik [smile]


   
SvaraCitera

Det har ju bestämts nya lagar nu efter nyår -att alla åker fast. Om tex. ett filmbolag ser att du laddar ner så kan dom bara skicka en räkning åt dig- betala 100.000 i böter typ. Har jag hört, så nu vågar jag inte ladda hem mer.


   
SvaraCitera

Principiellt är jag väl emot fildelning (nej, jag skulle då heller aldrig drömma om det) [rolleyes] men känns så fel att göra drygt 10% av Sveriges befolkning till brottslingar bara så där :/ Nåt bättre borde de väl kunnat komma på.


   
SvaraCitera

Limefruit:

Principiellt är jag väl emot fildelning (nej, jag skulle då heller aldrig drömma om det) [rolleyes] men känns så fel att göra drygt 10% av Sveriges befolkning till brottslingar bara så där :/ Nåt bättre borde de väl kunnat komma på.

Varför inser inte folk att alla piratkopierare redan ÄR brottslingar?


   
SvaraCitera

vill inte inse [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera