Aviseringar
Rensa alla

ladda ner


Stephen:

NP

Fast det gick ju bara att rippa i 64 kbps ifall man inte betalar. Så det var inte så värt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Fast det gick ju bara att rippa i 64 kbps ifall man inte betalar. Så det var inte så värt ändå.

vad snackar du om? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, vad den här tråden kommer att låsas. [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

Oj, vad den här tråden kommer att låsas. [smile]

Varför? Det är ingenting som säger att det behöver vara olagligt att ladda ned musik. Det finns mängder utav gratis musik tillgänglig.


   
SvaraCitera

Stephen:

vad snackar du om? :S

Ja, jag laddade ned programmet. Sen när jag skulle fixa i ordning inställningarna kunde jag bara välja att rippa i 64 kbps. Eftersom jag inte betalat. Och ifall jag skulle betalat så skulle jag bara kunnat rippa i 128 kbps ändå. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Varför? Det är ingenting som säger att det behöver vara olagligt att ladda ned musik. Det finns mängder utav gratis musik tillgänglig.

Ja, men att rippa youtube är inte så lagligt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

Ja, men att rippa youtube är inte så lagligt [rolleyes]

Förvisso. Hur som helst så fick jag tråden upplåst igen genom att bitch and moan. [cool]


   
SvaraCitera

goatrance91:

nån som vet hur/om man kan ladda ner musik utan att behöva ladda hem piratebay,limewire mm ?

1. Hur fan har du tänkt ladda ner The Pirate Bay?
2. Limewire? Är du efterbliven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Förvisso. Hur som helst så fick jag tråden upplåst igen genom att bitch and moan. [cool]

Blev den någonsin låst då? Det missade jag totalt isf XD


   
SvaraCitera

vill du betala för saker du ska ladda ner?


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

Blev den någonsin låst då? Det missade jag totalt isf XD

Jupp. Issen låste den och låste sedan upp den efter att jag gjorde den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Ja, jag laddade ned programmet. Sen när jag skulle fixa i ordning inställningarna kunde jag bara välja att rippa i 64 kbps. Eftersom jag inte betalat. Och ifall jag skulle betalat så skulle jag bara kunnat rippa i 128 kbps ändå. [zzz]

hmmsi så va det inte för mig, mina blir i 128...inte det bästa men spar en massa tid istället för o leta efter torrents och bättre kvalle än o rippa från youtube


   
SvaraCitera

spotify [no-no] lagligt gratis å man slipper nerladdningstiden [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera