Aviseringar
Rensa alla

Ladda ner Film gratis???


Åtta:

Piratebay tycks dock vara nere för stunden

[cry]

Åtta:

men jag kan länka till en på kickasstorrents istället.

får du länka till sånt?[tard]


   
SvaraCitera

Åtta:

men jag kan länka till en på kickasstorrents istället. [wink]

Rätta mig om jag har fel, men är det inte emot reglerna att länka till torrenter som innehåller upphovsrättskyddat material?

"Spridning av och länkning till copyrightskyddat material (musik, film, mjukvara) är naturligtvis helt förbjudet i sådana fall det utgör lagbrott."

Och du ska vara mod?


   
SvaraCitera

Chans att du blir avslöjad. Jag tror att det blit dryga böter[no-no]

images.jpg


   
SvaraCitera
Åtta

Nonchalant:

Rätta mig om jag har fel, men är det inte emot reglerna att länka till torrenter som innehåller upphovsrättskyddat material?

Jo, men Sintel är en animerad kortfilm som är fri att sprida precis hur mycket man vill. Visst finns fortfarande upphovsrättspersoner (Blender Institute, om jag inte missminner mig), men det är de själva som publicerat den under en fri licens - och då givit tillstånd för vidarespridning.

Blivande_japan:

får du länka till sånt?

Klart jag får. Se ovan.


   
SvaraCitera

Åtta:

Klart jag får. Se ovan.

aha, du tänker så! tänkte väl att du ej gick omkring och bröt mot regler hur som helst![party]


   
SvaraCitera

sötan97:

helst utan att bli medlem på något[bigsmile]

Voddler är ju bra. Bra bild och med svensk text.. Du behöver bara regga din adress. Finns många filmer gratis och så finns det hyrfilmer för mindre än 40 kr. [y]


   
SvaraCitera

Voddler kan du i alla fall se filmen. Jag vet att det inte vad du frågar efter, men det är i alla fall gratis.

Nonchalant:

Och du ska vara mod?

Åtta:

Jo, men Sintel är en animerad kortfilm som är fri att sprida precis hur mycket man vill.

BUUURRRRNNNNNNED!


   
SvaraCitera