Aviseringar
Rensa alla

Ladda ner musik utan att åka fast?


NEMO:

nä inte så mktt [crazy][crazy][crazy][crazy]

Jo, så mycket.


   
SvaraCitera

Albatross:

Jo, så mycket.

näää[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

NEMO:

näää[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

Joooo [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

mörknäs:

förr i tiden fanns det butiker dit man kunde vända sig för att få musik, men det kostade pengar och kom i knepigt format, typ plastskivor. vet inte om de kanske har såna där du bor, men det kan vara värt att kolla upp.

Då måste man förfasen föra över låtarna från cd:n till datorn.

[Edit]

Jag laddarhem från Youtube, föresten.


   
SvaraCitera

Albatross:

Joooo

nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]nej​nej[crazy][crazy][crazy][crazy]nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]nejnej[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

sweptaway:

Gå till biblioteket, låna skivor o lägg in på datorn, laglig fildelning [y][rolleyes]

...idiot. Nej, självklart är det inte lagligt.

denderest, allvarligt talat nu, du behöver inte bry dig om du kan "åka fast" eller inte. Det är onekligen för svårt för dig att förstå copyright, så bry dig bara inte om det.

Det är större risk att du dör av en hjärtattack imorgon än att du åker fast för olaglig fildelning. Eftersom du antagligen inte går omkring och är livrädd för att få en hjärtattack så är det dumt att öht. bry sig om legaliteten av nedladdningen (då jag utgår från att det inte finns några puckade moraliska förhinder för dig).


   
SvaraCitera

k1337oris:

Det är större risk att du dör av en hjärtattack imorgon än att du åker fast för olaglig fildelning.

källa?[crazy]


   
SvaraCitera

k1337oris:

...idiot. Nej, självklart är det inte lagligt.

Jag tror det var därför hon gjorde "[rolleyes]", lär dig läsa ansiktsuttryck!!11!*!!*1


   
SvaraCitera

oroa dig inte ge din ip-adress till mig så kommer jag på min vita häst och skyddarey


   
SvaraCitera

NEMO:

källa?[crazy]

Räkna själv, det är riktigt enkelt.


   
SvaraCitera

Jag skulle då inte chansa


   
SvaraCitera

k1337oris:

Räkna själv, det är riktigt enkelt.

kan inte räkna har en sån där störning[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera