Aviseringar
Rensa alla

Lägenhet utav SOC



kukoxo: säger mig fortfarande noll 🙁

Äh. Allmänt dryg och otrevlig kille som trots sin odräglighet förväntade sig/krävde att bli behandlad som en prinsessa, typ.


Proteus: behandlad som en prinsessa, typ.

behandlade du honom  som det då? Rodnar


kukoxo: behandlade du honom som det då? Rodnar

Tror inte att vi skrev något till varandra, faktiskt. Jag läste i stort sett bara i forumet under hans storhetstid.


Proteus:

Tror inte att vi skrev något till varandra, faktiskt. Jag läste i stort sett bara i forumet under hans storhetstid.

nu försa du dig tror jag


kukoxo: nu försa du dig tror jag

... va?


Nej, jag är inte Straholic, om det var det du antydde. Tardig


Proteus:

... va?

🙁 försökte med 1 snuskskämt men det gick ej fram

nä men skönt att jag inte har sett personen ifall den var dryg. hängde säkert på andra delar p forumet


kukoxo:

🙁 försökte med 1 snuskskämt men det gick ej fram

nä men skönt att jag inte har sett personen ifall den var dryg. hängde säkert på andra delar p forumet

förstår ej hur du har kunnat missa


Ämnesstartare

Proteus:

Tror inte att vi skrev något till varandra, faktiskt. Jag läste i stort sett bara i forumet under hans storhetstid.

Är nt sån längre, min princess-fas e borta lol


kukoxo: 🙁 försökte med 1 snuskskämt men det gick ej fram

Nu fattade jag. Rodnar


FruLiten:

förstår ej hur du har kunnat missa

var säkert upptagen med något 🙁 typ skapa trådar om magneter alt. homosexualitet eller nåt

Proteus:

Nu fattade jag. Rodnar

hihi