Aviseringar
Rensa alla

Lämna hon igen


Ämnesstartare

Jag tog tillbaka min gamla bästis även om jag hade en känsla att det skulle bli dåligt som dom andra gångerna. Jag skrev för ganska länge sedan på en linje och fråga om jag borde ta tillbaka hon och då sa ni nej men jag lyssnade inte. Jag tänkte bara på dom bra stunderna och glömde varför jag egentligen lämnade hon. Men nu har jag insett att jag mår piss pågående hon, jag har också kommit in i en depprison för 3 månader sedan. Och hon gör allt värre. Hon säger hur jag ska se ut, vad som är fult på mig, min kropp, att jag är ful, hur jag borde se ut och det tar verkligen hårt på mig och höra allt. Så jag vill lämna hon igen men då har jag ingen kvar. Dessutom bryr hon sig inte om mig, hon lyssnar inte på det jag vill säga hon bryr sig bara om sitt liv. /vet verkligen inte hur jag ska göra-14årig tjej


   
Citera
Ämnesetiketter

"Lämna hon igen" ? 

Efter tråden om "Gjort sönder skoldatorn" Oskyldigså märkte jag tydligt att det finns lite små hål i dina historier , sorry Trött


   
SvaraCitera
L Y S

Det är bättre att vara själv än med en person som bara gör en illa, så mitt råd är att lämna henne igen, och den här gången skriv en lista över varför du gjorde det så att du vet nästa gång. 


   
SvaraCitera

Det är bättre att vara utan en vän än att vara med en dålig vän som dessutom får dig att må väldigt dåligt. Hon tillför inte något för dig, hon får dig bara att må ännu sämre, hon är ingen kompis, hon liknar mer din mobbare än din kompis. Du har allt att vinna på att dumpa henne, be henne att dra åt fanders! Hon är faktiskt ett riktigt kräk!


   
SvaraCitera