Aviseringar
Rensa alla

Lämna tillbaka trasig produkt?


Ämnesstartare

Hej. Igår köpte jag en slags porslinsprydnad hand, en sån man hänger smycken på om ni vet, på Åhléns. Jag la den i väskan och när jag kom hem och tog upp den hade ena fingret gått av -.- Jag hade varit jätteförsiktig med väskan och ändå gick den sönder, hon i kassan slog in den i bara ett varv med jättetunt silkespapper [shake] Så vad tror ni? Kommer jag kunna byta den?


   
Citera
Ämnesetiketter
Jeay_L

En kompis lyckades byta in en parfym som gått sönder vid korken då han tappade den, han fick en ny.. var dock på kicks, tror inte ens han visade kvitto! Fast sen så sa han ju inte hur de gick till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

En kompis lyckades byta in en parfym som gått sönder vid korken då han tappade den, han fick en ny.. var dock på kicks, tror inte ens han visade kvitto! Fast sen så sa han ju inte hur de gick till!

Vilken tur han hade xD jag får hoppas på det bästa, och jag kommer ju säga att den var jättedåligt inslagen.


   
SvaraCitera
Jeay_L

buhyouwhore:

och jag kommer ju säga att den var jättedåligt inslagen.

Eller att du märkte att den var trasig då du kom hem?
Att du är ung och tjej ger dig inte precis fördelar då det gäller att reklamera saker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Eller att du märkte att den var trasig då du kom hem?
Att du är ung och tjej ger dig inte precis fördelar då det gäller att reklamera saker!

Aha, det kanske är bättre att säga så ..reklamera? vad menar du? hahah


   
SvaraCitera
Jeay_L

buhyouwhore:

Aha, det kanske är bättre att säga så ..reklamera? vad menar du? hahah

Reklamera - är det man gör då man går tillbaks med en produkt som är trasig!

Som sagt, en ung tjej, speciellt din ålder och yngre ses i affärer som ett bra offer att lura på pengar så ta gärna med din pappa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera