Aviseringar
Rensa alla

Lämnar den här sidan nu


Ämnesstartare

Har ingen lust att stanna kvar på en sida där moderatorerna får härja hur de vill.

Adjö.


   
Citera
Ämnesetiketter
Bell
 Bell

HEJDÅ Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra ett troll mindre HURRA ! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad menar du med "härja hur de vill"? Förklara så kanske vi bättrar oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vaa så nakenfesten är inställd??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fucking lögnare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi tar gärna emot kritik men du måste ju förklara vad som hänt för att vi ska kunna ta den till oss. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Vad menar du med "härja hur de vill"? Förklara så kanske vi bättrar oss.

Hon är arg för att ni tog bort hennes nakenfest-tråd


   
SvaraCitera
time
 time

Nakenfest-tråden tycker jag kan gå under den här regeln:

6. Du får snacka om vad som helst, men inte hur som helst
På Ungdomar.se är det fritt fram att diskutera droger, ätstörningar och självskadebeteenden samt dess effekter på kroppen. Det är däremot INTE tillåtet att tipsa om illegala substanser och heller inte att berätta för andra hur de ska gå tillväga för att skada sig själva (exempelvis genom att posta tips om självsvält och ohälsosamma kalorimängder, eller självmordsguider). I forumet ska diskussionerna ske i den publika andan, och det är inte tillåtet att chatta eller dubbelposta trådar.

Nu handlade det inte specifikt om ätstörningar eller självskadebeteenden, men alkohol är att betrakta som en drog och att tipsa om en fest med alkoholkonsumtion och bjuda in minderåriga, i en miljö där de 1) skulle vara nakna med vuxna människor och 2) förmodligen dricka sprit känns inte helt hundra. Det är nu bara vad jag tycker, men hela grejen i sig är ju ändå så skum att det luktar troll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Nu handlade det inte specifikt om ätstörningar eller självskadebeteenden, men alkohol är att betrakta som en drog och att tipsa om en fest med alkoholkonsumtion och bjuda in minderåriga, i en miljö där de 1) skulle vara nakna med vuxna människor och 2) förmodligen dricka sprit känns inte helt hundra.

Borde inte då även UM-träff-trådarna bryta mot reglerna? Där bjuds ju också minderåriga in till att dricka sprit med vuxna människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tråkig du är! Trodde vi skulle klä av oss nakna och dansa ju! 


   
SvaraCitera
time
 time

Ragnar:

Borde inte då även UM-träff-trådarna bryta mot reglerna? Där bjuds ju också minderåriga in till att dricka sprit med vuxna människor.

Nja. Dels så kan inte minderåriga komma med på träffarna om de arrangeras på krogar, sen är det mig veterligen inte många som är yngre än sexton som brukar komma. UM-träffar är inte heller något som går ut på att alla ska dricka, även om många gör det, och alla får ha kläderna på. Kort sagt: jag tycker det är en skillnad på att ordna en forumträff och att explicit säga hej alla 14-35, här kommer det finnas massor med sprit och penisar, wooo! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Nja. Dels så kan inte minderåriga komma med på träffarna om de arrangeras på krogar, sen är det mig veterligen inte många som är yngre än sexton som brukar komma. UM-träffar är inte heller något som går ut på att alla ska dricka, även om många gör det, och alla får ha kläderna på. Kort sagt: jag tycker det är en skillnad på att ordna en forumträff och att explicit säga hej alla 14-35, här kommer det finnas massor med sprit och penisar, wooo! 

Men jag antar att ni inte förbjuder 14-åringar att komma på träffarna om de nu skulle vilja det. Som jag tolkade tråden var det inte en direkt uppmaning till 14-åringar att komma utan det var en uppskattning från hennes sida om vilka åldrar som kunde tänkas vara där. Sen var det väl inget tvång på att dricka heller på den festen. Hon sa ju att "alla får göra vad dom känner för" eller något i den stilen. Enda kravet var att man var naken, men känner man att det inte är något för en så går man väl inte dit. Simple as that.


   
SvaraCitera