Aviseringar
Rensa alla

Lämnar killen när han som mest älskar mig!


Ämnesstartare

Jag har haft väldigt svårt med förhållande! kan man säga, Har fyra killar efter mig och alla slutade med ett helvete!

killarna 

1. vi träffades vid nyår ungefär och vi hade det så jäkla mysigt vi gjorde allt tsm va hemma hos honom och gjorde mat med hans familj, åkte på bio, käkade Resturang hade tre underbara månader! men ja tog aldrig med honom hem till mig. Jag vågade inte, så ja slutade höra av mig i en vecka han ringde mig hela tiden och smsade facebookade men ja vägrade att svara, sen där efter helgen så skrev han att han har gjort ett stort misstag! ja svarade när han ringde, Han sa såhär jag har gjort en hemsk sak! jag låg med mitt ex i helgen! men det va bara för att jag va så ledsen för att du inte svarade mig hon utnyttjade mig! jag förlåt honom vi fortsatte men ja backade ut hela tiden och han försökte verkligen! ja e bara 15 och han e 19, han sa att han älskade mig han skrev det på facebook så alla kunde se han va så uppe med det så alla visste hur mycket han älskade mig och även att jag skulle veta det! men jag backade ut mer och mer ja blev ty "rädd" han började skriva med mina närmaste tjejvänner! han pratade bara om mig men han började träffa dom! skriva <3 me dom, hanns ursäkt till mig va varför han pratade med dom va att ja ville inte öppna mig för honom och det skulle mina vänner göra han låg sedan med tre av mina bästa vänner.. och hanns ursäkt va att han hade gått och snackat med någon på Umo och dom hade kommit fram till att han va sen sexmisbrukare.. när han va ledsen då. bad honom dra åt helvete för tre månardsen  och han har ny brus men han säger fortfarande till alla och henne att ja e allt för honom och han jämför mig med henne, att hon e dålig och att jag e bäst..

2. Den här killen gick väldigt fort vi träffades för första gången på en fest och vi bestämde att det va vi! vi träffades nästan varje dag men inte hemma hos mig! sen när han åkte iväg till stockholm en vecka för jobb så bestämde vi sen när han kom hem skulle han bo hos mig en vecka och efter två dagar sa ja att det va över! han sa också att jag va hanns allt och han aldrig tyckt om någon på sånn kort tid innan! nu hatar han mig snarare! har inte pratat med honom efter det.. ( 17 år)

3. JA och denna kille hade så jävla roligt tsm vi söp varje natt åkte flera mil tsm vid solnedgången och vidare till streetrace och massa kände mig underbar med honom men han fick aldrig hämta mig hemma hos mig jag gick alltid en bit! sen en gång tog han med sig en kompis som va så jäkla snygg.. (ja va dum i huvudet) jag började snacka med honom efter den kvällen eller aa han började skriva till mig! det började med sex i smyg träffades mer och mer! han började tycka om mig men ja sa bara Kk men det blev det ju inte, sen fick den andra killen reda på detta..och allt kraschade för mig och honom ja ville ju att det skulle ta slut med kk killen, men ja började få känslor för honom också! sedan fick ja reda på att den första killen här hade sagt till kk : Du ger fan i den här tjejen för jag tycker verkligen om henne!! fick reda på det efter.. Fick skuldkänslor och besviken! att han kunde förföra mig när han ändå visste! tycker fortfarande om den killen inte kk då asså, saknar honom men han hatar mig nu! ( 19 år)

4, detta är killen som va kk.n här innan det blev ännu mer seriöst mellan oss! vi åkte på bio hade as kul festade myste sovde hos honom varje helg! lagade mat tsm! men får mycket uppmärksamhet att andra killar så jag började backa ut här med nu! han säger att jag e den mest underbaraste tjejen han någonsin träffat! alla hans kompisar säger att han aldrig varit så kär innan.. vi bråkade, träffades på en fest han sa till sin ena kompis att ja va den största horan han sett och stod bara en meter ifrån honom.. några timmar senare kom han fram till mig och bad om ursäkt och försökte kyssa mig, men ja vände bara om och gick! sen resten av den kom varenda människa fram till mig och sa att dom aldrig sätt honom såhär ledsen.. ( 20 år )


   
Citera

orkar inte läsa 


   
SvaraCitera

Och sen då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ja ville inte prata med honom han kan ju inte förvänta sig att det är lugnt efter han kallade mig jävla hora inför sina vänner.. och mina.. så han drog hem sen, men tidigare när han kom dit försökte han göra mig svartsjuk han satte sig brevid mig i soffan och tog tag i en stenfull brud som dansade i hanns knä och massa.. Han skriver till mig nästan varje dag att vi måste försöka, och jag måste våga ta ett längre steg i vårat förhållande, han kommer hem till mig oinbjuden och snackar med mig ja hatar det! jag vet inte vad jag ska göra är så osäker detta med förhållande, men tycker om han mycket verkligen! men även kille 3 .. men det går för fort också.


   
SvaraCitera

Ush vad jobbigt känns skönt att inte va i kärleks träsket själv längre ...mkt härligare och va singel och ligga när man vill ist 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg har sagt det till varenda kille att jag bara vill va kk men det blir alltid mer än så! det är alltid dom som har börjat få känslor! ändå e det sånna killar som bara vil ligga runt.


   
SvaraCitera

Har du vart tydlig med dem om vad du vill då?
Kanske inte så konstigt att de blir klängiga och efterhängsna om de tror att det är "på riktigt".

Men jag fattar inte riktigt varför du inte vill ta hem dem till dig. Du kanske har en bra anledning till det iofs, men det känns som att du inte vill släppa in dem i ditt liv på riktigt.

För övrigt har jag nog missat vad trådens poäng är. Vad vill du säga med det här liksom? Skeptisk


   
SvaraCitera

Det spelar ingen roll hur mycket han älskar dig, vill du av någon anledning inte umgås med honom så ska du inte göra det. Man kan inte vara tillsammans med någon bara för att vara snäll el pga skuldkänslor.
Han verkar dessutom vara ett svin.


   
SvaraCitera

isola: Han verkar vara ett svin.


   
SvaraCitera

Aaron:
Ush vad jobbigt känns skönt att inte va i kärleks träsket själv längre ...mkt härligare och va singel och ligga när man vill ist 😀 

mh, vet du vad det låter som?


   
SvaraCitera

Leijonsparf: mh, vet du vad det låter som?

självbedrägeri?


   
SvaraCitera

Pappbox:

självbedrägeri?

tycker man att polyamorösa är sjuka i huvudet så beskriver det bara början av vad det låter som.


   
SvaraCitera

Leijonsparf: tycker man att polyamorösa är sjuka i huvudet så beskriver det bara början av vad det låter som.

anser du att de är sjuka i huvudet?


   
SvaraCitera

Pappbox:

anser du att de är sjuka i huvudet?

nej. han gör.


   
SvaraCitera

ja herre jösses du. jag skulle föredra de killar som jag a) vill vara med; b) vill vara med under samma villkor som de önskar; c) inte hatar mig; d) inte kallar mig hora; e) inte manipulerar mig och försöker gnälla sig in i mina trosor; f) inte tycker att alkohol och streetracing är en grym idé. sen är det väl mer eller mindre fritt val. men du borde nog lägga mindre energi på att utröna vad de här killarna och deras kompisar tycker om dig, och i stället försöka komma fram till vad du själv vill. man måste liksom inte gilla någon tillbaka bara för att vara snäll.


   
SvaraCitera