Aviseringar
Rensa alla

längd..


Aiton:

Så jag undrar om det finns det något sätt att räkna ut hur lång man ska bli ??

Man kan ta mammans längd + pappans längd sen dela det med två och är man kille ska man lägga till 6,5cm och är man tjej ska man ta bort 6,5cm, fast det svaret man får stämmer bara 70%.

Källa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ollevija:

Man kan ta mammans längd + pappans längd sen dela det med två och är man kille ska man lägga till 6,5cm och är man tjej ska man ta bort 6,5cm, fast det svaret man får stämmer bara 70%.

Enligt det då så ska jag bli 185,5 cm då [crazy]
Man får hoppas då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ollevija:

Man kan ta mammans längd + pappans längd sen dela det med två och är man kille ska man lägga till 6,5cm och är man tjej ska man ta bort 6,5cm, fast det svaret man får stämmer bara 70%.

Enligt det då så ska jag bli 185,5 cm då [crazy]
Man får hoppas då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ja e 13 o e 154 alla kompisar e typ minst 165 o jag bryr mig inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 161, ,,,, kort lr vad[bigsmile]


   
SvaraCitera

Pappas längd + Mammas längd / 2

Kille läggs Några Centimeter till(kommer ej ihåg hur många)
Tjej Dras lika många bort som det läggs till på killen

HAT så kul 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

växer du 4 cm

är det sant ? [surprised] måste börja då ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

är det sant ? måste börja då ...

funderar också på det.. Har hört att man blir längre av thaiboxning också... typ att det blir sprickor i benet när man sparkar med det, och sen växer det ihop .. så med tiden ska det antagligen bli längre ? [confused] Har helt serisöt inte nn aning om det, har bara hört det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

funderar också på det.. Har hört att man blir längre av thaiboxning också... typ att det blir sprickor i benet när man sparkar med det, och sen växer det ihop .. så med tiden ska det antagligen bli längre ? Har helt serisöt inte nn aning om det, har bara hört det

men det tar ju 20 år [confused] palla, sen är väl inte 4 cm så mycket för mödan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

Hej, Jag är en kille på 16 år som är 180 cm lång.
Min pappa är 198 cm och min mamma är 160 cm. Stor skillnad O.o

Det är värre för mig min Far är 176, mor 170 = liten skillnad och jkag är bara 178 cm ....... 15 år ( 10 Augusti [y] )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Det är värre för mig min Far är 176, mor 170 = liten skillnad och jkag är bara 178 cm ....... 15 år ( 10 Augusti )

Då ska du ju vara glad över att du har blivit så lång som du är nu i och med att dina föräldrar är korta. Du borde blivit runt 173 så var glad att du är 178


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

180 är väl långt [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

10 Augusti

JA FYLLER OCKSÅ DÅ![cool]

Schlaktarn:

Pappas längd + Mammas längd / 2

Dras de bort 10 cm?[surprised] isf stämmer det.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussypie:

Dras de bort 10 cm? isf stämmer det.

Om man är tjej så tar man bort 6 cm och om man är kille så lägger man till 6 cm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Det är värre för mig min Far är 176, mor 170 = liten skillnad och jkag är bara 178 cm ....... 15 år ( 10 Augusti )

Sen beror det ju också på hur sent du kom in i puperteten. Ifall du kom in tidigt så växer man ju färdigt fortare.


   
SvaraCitera