Aviseringar
Rensa alla

Längd


Erkkk
Ämnesstartare

Tjäna
jag är 15 och fyller 16 om 3 månader. Jag är 176cm lång just nu och har varit det i cirka ett halvår och har alltid växt ganska sakta och stadigt. Hela släkten är mellan 183cm och 193cm, varför är jag så kort för? Och kommer jag bli längre? Är de svårt att få tag på tillväxthormon? Seriösa svar tack


   
Citera
Ämnesetiketter

Du blir säkert längre


   
SvaraCitera
spket

Går ettan i gymnasiet, är 175 med ganska långa personer i släkten. Slutade växa i 7an, vafan


   
SvaraCitera

Erkkk:
Tjäna
jag är 15 och fyller 16 om 3 månader. Jag är 176cm lång just nu och har varit det i cirka ett halvår och har alltid växt ganska sakta och stadigt. Hela släkten är mellan 183cm och 193cm, varför är jag så kort för? Och kommer jag bli längre? Är de svårt att få tag på tillväxthormon? Seriösa svar tack

Det kommer


   
SvaraCitera

De flesta har mer eller mindre vuxit färdigt ungefär då


   
SvaraCitera

Du är inte kort 


   
SvaraCitera

Jag är 159...


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Asså tror du kommer växa lite till men beror ju också på hur bra du äter oså, får du inte i dig näring o proteiner kan du inte växa. Sen när du säger att din släkt är mellan 183-193 är det då männen? För om en kvinna e 160 och en man e 183 blir deras son ungefär 178 (fast det stämmer inte alltid, beror på).


   
SvaraCitera