Aviseringar
Rensa alla

Längd


Ämnesstartare

Jag är en kille på 17 år och är 182 cm. Alla stirrar på mig och tycker att jag är så jävla lång och undrar om jag har ben- och ryggproblem. Det är skitjobbigt att svara på alla, vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

kevindabxd:
Jag är en kille på 17 år och är 182 cm. Alla stirrar på mig och tycker att jag är så jävla lång och undrar om jag har ben- och ryggproblem. Det är skitjobbigt att svara på alla, vad ska jag göra?

Dock har doktorer sagt att jag kommer inte växa mer (kanske 0.5-1 cm). Jag har varit 182 cm i 1,5 år nu.


   
SvaraCitera
Haien

Förstår inte vad du pratar om, är ett år yngre och 15cm längre och ingen har frågat nåt sånt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Förstår inte vad du pratar om, är ett år yngre och 15cm längre och ingen har frågat nåt sånt. 

Du vet exakt vad jag pratar om. Om du är 15 cm längre är det uppenbart att folk kommer fråga dig. Vill inte vara i dina skor


   
SvaraCitera
Haien

kevindabxd:

Du vet exakt vad jag pratar om. Om du är 15 cm längre är det uppenbart att folk kommer fråga dig. Vill inte vara i dina skor

Fast det är aldrig nån som har frågat om jag haft varken rygg- eller benproblem. Är du onormalt tunn eller nåt som får dig att se längre ut? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väger 68 kg, det kanske är därför. Om jag har skor kanske det gör mig någon 1 cm längre


   
SvaraCitera

Tycker du har en ganska normal längd. Hellre lång än kort 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

182cm är verkligen inget speciellt i Sverige. Är alla i din stad dvärgar eller?


   
SvaraCitera

182 är ju inte så värst långt


   
SvaraCitera

kevindabxd:
Jag är en kille på 17 år och är 182 cm. Alla stirrar på mig och tycker att jag är så jävla lång och undrar om jag har ben- och ryggproblem. Det är skitjobbigt att svara på alla, vad ska jag göra?

lol går du i en dvärgskola eller. Är 184 och känner mig kort i jämförelse med de andra killarna


   
SvaraCitera

kevindabxd: undrar om jag har ben- och ryggproblem

LOL! Jag är femton år gammal och är 183,5 cm. Ingen har någonsin frågat mig det


   
SvaraCitera

182 är ju rätt kort, förstår inte heller vad de som kommenterat har för ideal 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina polare måste ju vara 130 max!


   
SvaraCitera
evene

Är också 17 och är 190 lång, ingen har någonsin frågat och jag har ryggproblem eller något sånt, ändå jag får är kommentarer som "oj vad lång du är" men ser det bara som positivt. Tycker det är bra/snyggt att vara lång


   
SvaraCitera
Listus

182 cm är inte speciellt lång, ganska vanlig längd. Men är man rätt smal utöver längden så kan kombinationen säkert skapa frågor i folks ögon kanske.


   
SvaraCitera